saper nie yg bertunang nie...ishhh berani dia tak bagitau kwn2
saper nie yg bertunang? kudin ker shiz?
tu la....boleh buat tak reti tu yang aku geram tu....takpe...aku takmo cakap biar tuan punya badan sendiri yang confess
wa bajet nazib laa buat keje senyap2 ni..dilla mana dilla?
berani lagi cari dilla tu...hahahaha..
selamat tunangan en khai. nanti kahwin jangan senyap sepi sudah. :)
hahahahaha cik mal jugak yang terbaik....ha senyap ye you cik khai
Cme aku le x tau..smpai ati lu bro.aku ggt urat tngkuk ko nt..ap pn cngrate bro..
hancur hatiku....
betul la.. dilla mana dilla?semenjak aku dah kawin ni dia terus ilang? :)
congrat bro....
bukan semenjak lu kawen sam.. tapi dah lama dia ilang da.. dilla mana dilla.??
congrats kudin.
kudin dh tunang? err, sape lg yg blom ek..hee..tahniah bro, lu mmg kelas!
Post a Comment
15 comments:
saper nie yg bertunang nie...ishhh berani dia tak bagitau kwn2
saper nie yg bertunang?
kudin ker shiz?
tu la....boleh buat tak reti tu yang aku geram tu....takpe...aku takmo cakap biar tuan punya badan sendiri yang confess
wa bajet nazib laa buat keje senyap2 ni..
dilla mana dilla?
berani lagi cari dilla tu...hahahaha..
selamat tunangan en khai. nanti kahwin jangan senyap sepi sudah. :)
hahahahaha cik mal jugak yang terbaik....ha senyap ye you cik khai
Cme aku le x tau..smpai ati lu bro.aku ggt urat tngkuk ko nt..ap pn cngrate bro..
hancur hatiku....
betul la.. dilla mana dilla?
semenjak aku dah kawin ni dia terus ilang? :)
betul la.. dilla mana dilla?
semenjak aku dah kawin ni dia terus ilang? :)
congrat bro....
bukan semenjak lu kawen sam.. tapi dah lama dia ilang da.. dilla mana dilla.??
congrats kudin.
kudin dh tunang? err, sape lg yg blom ek..hee..tahniah bro, lu mmg kelas!
Post a Comment