Monday, August 25, 2008

Epilog Trajis

Tragedi berlaku hari khamis 21 august 2008 jam 2.15am..sedang aku sedap lagi nyenyak tido tetiba 3 manusia berbangsa indon memecah masuk bilik aku dengan menghentam pintu bilik aku dengan tong gas....terus diorg serbu masuk dan leher ku menjadi tempat parking 3 bilah pisau....nak barang emas ngan duit katenyer.....maling2 nie dapat alamat kengkonon umah aku menimbun emas...gile aper..dah takde emas dia rampok duit cash dlm wallet, jam and cincin nikah aku bersama2 handphone aku....dah takde emas dia pukul plak aku...

ape rase pisau kat leher? time tu semua muke2 manusia yang baik dgn aku dipaparkan di ruang maya,muke wife and anak aku yg baru berumur 24 hari, time tu jugak jantung tetiba terhenti dan yg aku ingat aku dah ready mengucap....shukur, allah bagi aku peluang lagi untuk hidup di muka bumi nie.....

nasib wife and anak aku tenggah berpantang kat rumah bapak mentua aku.....dah settle menggeledah umah aku dia ikat plak mulut,tanggan ngan kaki aku....tapi nasib baik dia ikat tak ketat n aku dapat meloloskan diri....sungguh kurang ajar rakyat2 indon nie...kurang ajar pada mereka yang membuat keje haram di m'sia.....

korang tolong la ekk listkan nombor2 phone korang...aku still akan guna nombor digi yang lama tapi by next week kot....sebab takde phone lagi......

9 comments:

outkhai said...

bwk bertenang bang..

Anonymous said...

iskk..seram siot...luckily wife ngan anak ko x de time tu...bwk2 bersabar...

Anonymous said...

wa bersimpati kat lu beb..

Aireen Osman said...

ha ah la man seb baik la anak bini ko takde....umah korang kat mane?

Anonymous said...

soba bang, soba. Jangan di ikut raso hati tu.

Qaseh Iman said...

mak oit...teruknya makhluk2 tuh semua...allhamdulliah anak dgn wife ko x da.....

anggunansakti said...

alhamdulillah, dpt lagi kami nak jumpe kamu.

$@m said...

bro... 3 kali dah lu n family kena ni beb. gua dah link ngan io yang lu bagi kat gua tu... ip buka samun bersenjata. tapi modus operandi perampok sekarang ni menggunakan dialeg indon beb. kengkadang orang melayu kita yang buat. papahal pon gua simpati ngan lu. banyak2 bersabor ingat tuhan beb. lu buat sembahyang ajat biar dia melutut kat lu akhirat nanti.

Taiko Pengakap 16JB said...

pada member2 semua...korg sms aku bleh tak no phone korang....letak nama sekali tau so that aku bleh trus
save...aku still pki no 0167822672...and pada sam...aku confirm nie indon sebab dia punye rupe and style pakaian dia selain dari dialect dia...io yg handle kes aku nie nama dia nur aziah...io dulu tu handle kes umah atuk aku...sam nanti sms aku no ko tau