Tuesday, September 29, 2009

RJTJDR 2009: Rumah Aan, Shiz, Helmee, Kudin dan Airene!

UPDATE!
Rumah Helmee Hasir pada Sabtu depan 10 Oct, 2 petang.

"Kami baru berpindah ke Cheras, dekat dengan Jusco Balakong,
jemputlah semua datang.. ada makan-makan sikit.."


Lama siot tak jumpa mamat ni,
dulu asyik suruh aku beli kebab je.


-----------------

"Jemput semua datang beraya ke rumah kami
di Ampang, jangan malu jangan segan, hihi.."


pada Khamis ini, 1 Oktober 2009 pukul 9 malam.
Jass, wa setuju dengan cadangan lu suruh Azea masak ketupat, masalahnya sempat ke buat ketupat lepas balik keje?


"Hari Jumaat gua nak amik berkat
jemput semua datang beraya.."


pada Jumaat ini, 2 Oktober 2009 pukul 9 malam.
Menu ayam masak kicap dah tentu punya.


"Nasib baik Sabtu malam Arsenal takde game,
so bolehlah lu orang datang beraya.. datanglah ye!"


pada Sabtu ini, 3 Oktober 2009 pukul 8 malam.
Datang jangan pakai seluar pendek, kena ikut tema; Tema Baju Raya!


"Moh la tubik beraya di Seri Kembangan deh,
ambo masak nasi kerabu.. berbaloi-baloi!"


pada Isnin depan, 5 Oktober 2009 pukul 9 malam.
Anai-anai banyak lagi ke kat rumah ko tu Airene?



p.s: Kepada mereka yang ingin hadir bertandang, sila confirmkan pada Tuan Rumah atau drop di dalam comment box supaya senang mereka untuk membuat persiapan, dan kepada yang tak tahu jalan, call je Tuan Rumah habis cerita atau guna google earth.



21 comments:

makhluk ijau said...

xdernye wa nak susahkan bini wa masak ketupat.. mkn maruku ngan air kosong sudah.. huhuahu..

makhluk ijau said...

btw, isnin ader futsal la.. how ek.??

ShizKassim said...

Aireen, diharap ko dapat tukar pada hari selasa malam, ramai yang tak dapat g umah ko: terutama KUDIN, AAN, aKU n MAT kodeng..

outkhai said...

airene! ko punya pasal, aku sanggup ponteng futsal satu hari

makhluk ijau said...

tapi aku xsnggup.. mcm maner ek.. xleh adjust sket ker.??

outkhai said...

aan, lu jangan korbankan marukku wa sudahla, tinggal satu bungkus je tu

kempunan beb, sblm puasa lg wa dh order!

ShizKassim said...

wa pun tak sanggup kerana e'en... mintak maaf aireen..

outkhai said...

ye la, e'en mgu depan turun futsal, aku pun terjebak sama la airene..

aan, apa katu lu ajak wan osman main futsal isnin ni, so airene tak bole la nk bukak rumah dia.. pandai x aku?

makhluk ijau said...

segan la.. nak ajak.. aku nie bukan la tera sgt..

Aireen Osman said...

emmmm aku rasa akan diteruskan pada malam tersebut...kerana:

1. tak cukup manpower...ye la incik wan bukan senang nak available

2. minggu tu dan hari itu saja yang aku available...tak tau la opes baru aku ni membuatkan aku bz macam aku ni YB gayanye...*sigh*

3. alah korang cancel la futsal tu..kalau niat nak menziarah kengkawan...takkan la tak boleh nak korbankan futsal tu ha..aku penting ke futsal kau lagi penting..hahahaha

Aireen Osman said...

nak ajak incik wan osman mein futsal? rentikan la niat korang tu ye...perut dia kuak angin je nanti....

rumah aku? anai2 huh...itu lagi satu masalah...malas nak pk...ikotkan rumah sewa aku ni tak lepas standard sirim untuk ajak kengkawan datang rumah..memalukan..emmm nama pon raya kan...jadi sila lah ye kengkawan

Aireen Osman said...

Cik Dil, Kudin tanya rumah kau bila? dia tak sabar nak beraya rumah kau...

Aireen Osman said...

ha lagi satu nak umumkan pada aan, shiz dan kudin ye.....jeng jeng jeng...

1. A'an masa beraya umah kau tu jangan lupa sediakan kek ye....hari tu adalah b'day aku...

2. Shiz, kau pon kene sediakan kek jugak sebab hari tu adalah b'day nye cik liza...

3. Dan kudin, kau perlu sediakan kek sebab belated b'day utk dilla 28/9/09...kau kena sediakan...kenapa? hahahha tuhan je yang tahu.. ;)

ShizKassim said...

aku rasa, aku ta kg futsal laa... aireen dah meminta simpathi sampai kuar mata darah..
AAN, ko kim salam maut kat e'en k..cakap aku rinduu kat die... khakhakha

Unknown said...

kawan kawan..ada berita yg nak aku sampai kan kejap lagi kat umah aan..sure kena marah ngan korang kan..hahahahaha

makhluk ijau said...

btw.. korang tau xnak pi umah aku..
C5-G, Bella Vista Condo, Taman Cahaya, Jln Cahaya 13, 68000 Ampang..
parking kat luar ek.. sory.. then mase nak masuk xyh la nak register aper2.. buat bodo je.. tapi kalau rasa korang tue peramah.. husha pak guard yg muka dia mcm s.m salim.. tanye dia umah farhan.. nanti dia tunjukkan..

ShizKassim said...

aan, kodeng suruh luu jemput...

makhluk ijau said...

kalau nak dtg beraya.. jemput la ek semua dtg.. nie bukan la open house.. tapi insyallah la.. kalau ader rezeki lebih.. korang balik umah dlm keadaan kenyang la.. kalau xder rezeki.. lepas blik umah aku kene singgah mamak la..

ShizKassim said...

Sorry kengkawan, Makan2 kat umah aku kena tunda kerana sebab2 tertentu, tarikh akan ditentukan kemudian...
maaf atas segala kesulitan...

makhluk ijau said...

ok.. noted.. btw, tq 4 dtg umah wa semlm & mintak maap sgt2 atas segala kekurangan yg ada ek.. iye la.. kesuntukkan masa.. kalau ader yg xpuas atie.. kite return balik ar.. hehe..

outkhai said...

return blk takdehal, tp jgn bwk kodeng nanti mcm2 dia nk order