Wednesday, April 14, 2010

Undangan Perkahwinan



Dengan ini kami sangat berbesar hati ingin menjemput kalian & keluarga
 ke majlis perkahwinan kami pada 01.05.10.


Kepada yang masih belum menerima kad jemputan, kami akan cuba sedaya upaya untuk menghantar kad2 tersebut secepat mungkin. Maaf jika tak sempat berjumpa.
*kudin, cmno nk pas kad korang nie? yang geng pompuan smue dh settle. tgl geng lelaki jek*

Semoga kehadiran semua menceriakan lagi hari kami nanti.

Sekian Terima Kasih :)

p/s : kepada yang tak dapat hadir kerana dh beli tiket konsert DOUBLE TROUBLE, kami paham sebab kami pun pegi jugak tapi xdapat pegi!!! Kenape la dorg buat konsert time tuh? hehehe..


xoxo,
Cik Lie & Cik Moks
(016-3155117)

1 comment:

makhluk ijau said...

beb.. kalau cakap aku gi but then aku xgi.. menipu kawan2 namenye.. so, baik aku cakap awal2.. bukan sebab aku gi konsert 2.. (walaupun aku nie sebenarnye fanatic gile konsert2 nie..) tapi sebab aku dah register utk mtb night race kat kulim.. (sukan yg aku fanatic jugak..) so kesimpulanye.. aku xdpt nak gi beb.. sory n congratulation beb..