Monday, December 1, 2008

REBAH DI LAMAN SENDIRI...........

KENYATAAN YG AMAT PEDIH UTK DI TELAN............


Begitulah nasib team KL......yg seolah-olah hilang arah tujuan dlm permainan apabila tewas mudah @ dlm erti kata lainnye....'jd sayur' kpd team JB dgn keputusan 11-4.........perlawanan di adakan di Ampang Sport Planet pd 29.11.08 (Sabtu) jam 10.15 mlm (lambat sbb 3 kali tukar court...ape la organizer.....penat tau....)


Sedikit komen drpd Team Manager KL.........


" Saya akan mempertimbangkan semula jawatan saya di dalam Team ini....krn dlm sejarah sya yg mula bermain Futsal sejak 3 minggu lepas.....tidak pernah sya tewas begitu teruk dn lebih menyedihkan lg....di tempat sendiri.....walaupun sya telah mengarahkan agen kami utk membawa pemain JB berjalan2 hingga pecah lutut diaorg....ttp diaorg ttp maintain.....lg buat sya sakit ati bila apek boleh score goal....ape ke jadahnye......arrgh....aku x nk byr duit minum korang!!!!!!!....dh la main mcm....'tutttttt''''(x blh display kata2...tkt kna block)......jerit manager KL apabila di minta membayar duit minum oleh pemain KL......"


Sementara itu....reaksi drpd Timbalan Manager Team JB..........


" Saya berpuas hati kerana matlamat asal kami menjejakkan kaki ke KL adalah utk seri jek....tp pemain kamitelah menunjukkan sikap yg positif apabila menyerang sejak dr sessi pemanas badan lg.......saya juga berasa agk terkejut kerana kami hanya menghantar pemain pelapis sahaja ke KL bagi tujuan pendedahan....ttp di balas dgn tahap permainan yg blh diibaratkan seperti pasukan MU.......sya juga akan memprtimbangkan jwtn sya.....apabila cukup undi drpd wakil bahagian....sya akan mencabar kedudukan Manager plak......lg 1.....sya ckp sedih melihat keadaan court yg tidak ubah spt petak sawah yg blom ditanam padinye.....akibat drpd itu...penyerang harapan saya telah 'injured'.....(lutut depan terpusing ke belakang).....sya akan cuba mencari ganti lutut lembu yg akan dikorbankan pada Hari Raya Haji nanti......."



P/S : Terima Kasih diucapkan kpd wakil Team KL apabila telah menjemput kami bertandang ke rumah.....walau pun rumahnya belum betul2 siap......dn juga tlh membawa pemain kami berjalan2 smpai sesat di Genting Highland.........



Kesakitan yg dialami oleh pemain harapan team JB melarat drpd habis game sehingga ke hari ini.....pssst....dgr cite tgh berubat kt Kg.Lukut......

16 comments:

Moderator SSI said...

Tahniah.

Anonymous said...

congrats team jb...

Taiko Pengakap 16JB said...

Pendek jek comment moderator.Mcm keciwa jek...Nak cakap pe lagi ekkkk....ok ayat cliche dari gue untuk team kl; adat permainan mesti ade yg menang ada yg kalah.....tapi utk team kl asik kalah jek hehehehheeee....a job well done to team JB...

♥ SuGuS ♥ said...

tabik spring la kat apek.. walaupun ala2 xlarat nak kejar bola tp tetappp score.. hmm, impressive! haha..

congrats to both team.. komitmen tu yg penting.. cayalah!

ShizKassim said...

TEAM JB: Tahniah dgn permainan korang.. walaupun dah macam Kutu nak Pengsan pun, Korang main memang tak boleh dinafikan kehebatanya...
APEQ: gua caya luuu laa...
Ijal: Ko punya kaki..mcm lipas kudung..
TOYOL: perut luu masih maintain..
AIDIL: KEpeer yg Sgt Kicap...
SHaril: Masih fit lagii...
ZAN: Respect luu... walaupun luu manager... tapi luu main gak...

ShizKassim said...

Team KL: Taniah Jugak uk kte... sebab permainan yg sungguh hebat walaupun main tak berapa hebat...
AAN: luu tetap pantas
KUDIN: Kenapa mcm Mandom.. klu waa salah main..wa mintak maaf...
SAM: Luu main Futsal atau ingat awek kat luaar tuu... khkahkha..
Sumi: Penangan luu kat KL tak mcm kat JB..
Shukor: Macam main bola padang daa...
JAS: apa cita... kata nak belanja....

ShizKassim said...

Anything... Great Commitment with both teams… Friendship with Great Spirit….
Many Thanks too all..

anggunansakti said...

syabas mera betthe. mubarakoh.

Qaseh Iman said...

syabas team jb..korang memang ditakdirkan untuk menang...
Ape nih team kl..11-4 tuh...macam x cukup traning jek...

$@m said...

gua kecewa ijal tak jemput gua g kahwin dia....

Anonymous said...

moderator:lu mcm kecewa je beb..hehehe...lu dh leh pk strategi lain utk tewaskn temJB..bkn 1st tem pya tp 2nd tem kami...

taiko pngakap:lu bila nk blnja kitorg??dh la anta kitorg yg boyot2 main..selamat menang!!!!

sam n sp2 yg knl aku:so sori aku xjmput korg smua ms aku kawin bulan 10 tahun lps..got a problm ms tu..btul2 kelam kabut..xsmpt nk cari korg smua..rmi lg kwn2 aku yg xdtg..sori again...

temKL:KORG MAIN NGAN BAIK MLM TU..TP SMUA SERBA XJADI..LU ORG PK LA SDIRI BEB....hehehehe

mizmaleya said...

sebagai pemerhati pada malam itu, aku suka hati melihat perpaduan dan semangat kawan2 yang masih tebal. berbanding futsal, aku lebih enjoy lepak dan jumpa korang.

hope to see u guys again kat PD soon.

Apek: Lutut kau masih ROSAK ya?

luv u guys (gua ni minah emosi beb). kehehe

$@m said...

luv u to... mmmmuuuaaarghhhh...

rad said...

WAH....menang lg team JB. Tahniah & syabas di atas kejayaan yg telah diperolehi hehehe....

Aireen Osman said...

tu la bak kata si man..ayat cliche...menang kalah adat pertandingan kan..tapi aku cam tak puas ati gak sbb team kl ada buat streching cecah simen..cemana bleh kalah..away kalah home pon kalah..teruk plak tu...eemm takpe..ada lagi satu game kan..apek mmg tabik spring la..padahal ko dulu cam tak bersukan jek aku rasa...tapi bley score tu yg tak tahan hahaha pe pon jumpe january ni..aku tok saba nak jumpo semuo kawe skolah hahaha

makhluk ijau said...

luv gaks.. hehe..