Wednesday, November 26, 2008

SSIJB'98 Reunion: Is RM177 worth every penny?

Let alone shortsighted comments on the bungalow itself. We are open to any criticism, good and bad. But we like to hear the good most rather than the bad. Because why? Because we anticipate the level of thinking at this age is much much higher, maturate. Anyways, we love you guys! Really. No, not really. I don't actually love you like I love my loved one, but I do care for you.

The thing is we were not pushy. We just want this Reunion stuffs can be executed with ease. We make an arrangement, bring your chequebook before dateline and there you go, I'll see you at PD. Easy as 123. We are aware that as much as we grown up, there are million tonnes of commitment under your belt but bear in mind, this event is once in a blue moon.

It was not Raya visit nor wedding reception. No, it is not MMSL, MMKRS, BPSB or even Futsal where we can meet and hang-out at the maximum of 3 hours. Its two days one night for God's sake, and Sam promised to me with his blood to showmanship his singing talent on the first night, or it could be throughout the event I think; day and night. By the way, is anyone knows who is Azah? Norazah Sarkam perhaps?

Enough that part.

Okay, is RM177 worth every penny? Yes! Yes! and Yes!

We had come to the conclusion back on the first meeting, the fees is very reasonable. We don't just simply put the figure. Its RM177 for single person and RM300 for couple, married or family with not more than two children.

First, look at the unofficial program below (subject to change);



The fees is inclusive of rental of accommodation for 3 days, one breakfast and lunch buffet, one set of BBQ dinner, rental of karaoke set and one lunch at seafood restaurant. If the cost is not sky-high, Reunion Tee-Shirt should be on his way.

There are couple of questions on the payment today;


Aishah: nak pegi ker x nak pegi..rasa nak pegi..tapi baby kecik lagi...
kalau tetiba jek ubah fikiran, tapi due date dan xpired...how?...
U can make a booking at the minimum of RM50 (unrefundable) before due-date to secure your spot first, number one.

Number two, payment after due-date; call me for the arrangement, but the spot are insecure.

Kaloi: mcmana klu aku pay 300 then last2 mnt aku pg sorg...ada refund x?
Yes its refundable. we shall return to you the amount of RM123 and I'm looking forward to see you there, with your wife and your son/ daughter.


Come on guys! Its just RM177, its US economy hit a recession, not us?
Okay, thats all for today. Remember, 4 days before the due date!!

Remit your payment at..
Fadzilah Bt Jabar, Maybank 1510 1621 3702.
(dilla299@yahoo.com)

Assalamualaikum.

38 comments:

Anonymous said...

peerrhhhhhh......bila aku dgr ulasan mcm ni pya details,tkt siak aku nk main2....
ok bos...my pymnt on my way.....

Anonymous said...

bilang ngan sam,suro set up karoke set baik pya.....
jgn main2...kitorg byr apa...hehehe..
hope this reunion success..AMIN!!!

$@m said...

gua marah betul kalau karaoke letak nama gua...
dalam deal kata gua ajk keselamatan je..
ni dah out of topic.
tapi walaubagaimanapun "saya yang menurut perintah"..
gua akan menjalankan tugas gua sebagai ajk karaoke dengan berkesan dimana gua akan menyumbangkan suara gua kepada lu orang dengan amat berkesan sekali....
disamping gua akan menjemput jas yang expert karaoke "1608"...
gua juga akan memastikan yang luorang semua kene joget lambak disamping gua melambakkan buih keatas luorang... huahua...

wan-T said...

Sam...lu jemput m daud kilau skali...suh dia buat konsert...gua dh lame x dgr suara dia.....

ShizKassim said...

SAM:ko nak jadi AJK keselamatan, mcm cita Safeguard tuu ke... tapi ko kena pakai Seluar Dalam Warna merah...

Kaloi: nanti jangan lupa bawak ikan kaloi...

khahkhakha... anything aku sokong jee..

Aireen Osman said...

hahaha sam...kene la multitask sket...heheh anyway aku suka sangat statement si kudin yg berbunyi begini..."Come on guys! Its just RM177, its US economy hit a recession, not us?" tersangat la setuju heee:)

Qaseh Iman said...

norazah?...aku rasa macam kenal..dia tinggi2 kan...

anggunansakti said...

aku compius plak tetibe. ni datenyer 16-18 ker, 18-19? penin....peninn....

Anonymous said...

sam....gua nk join!!!!hehehehe...aku part sumbang2 kn lagu ni aku pandai skit...kihkihkih...on eh?

Anonymous said...

aggunsakti:aku pun confius....date mcm2 numbers yg kuar.....

ShizKassim said...

Korang nie,
KALOI & NANA: Date sebernaya 17 - 18 nrbln (Sabtu n Ahad).. tpi klu korang nak datang Awal 16 tuu boleh.. tapi kena bagi tau Organizer, expecially utk orang berkahwin..

KUDIN: ko punya Program Book Salah Tarikh laa... baik tukar..sebelum bdk2 lain pening

Aireen Osman said...

hahahahaha ehhh kudin ko tak abis cite pasal si azah tu..kenapa ngan dia? dia join tak? ha ah dia yg kuat lari jugak tu kan

bastard united said...

azah mana nie? hehehe

$@m said...

tak silap gua la kan.. azah tu yang bdak sekolah kita yang kuat lari tu, yang atlit bawah 18 mssm.
kalau tak silap gua lah kan...
baru-baru nu gua dengar dia jadi model kat prempuan solehah ibu mithali tu...

Aireen Osman said...

ko suka je nak tau yg mana kan jass hahahaha

ShizKassim said...

Airennn terang kan skit.. sapa Azah tuu.. aku pun lupa...

PutRi said...

sapa azah????

Anonymous said...

aku mcm pernah dgr nama tu di telinga ku dahulu...dan mugkn hampir2 bertakhta di hati...uuuwwweekksssss!!!muntah siak aku dgr bila aku tulis mcm tu...hikhik..aah ek..azah mana ni? sam:ko jgn nk wat2 xknl eh????

Anonymous said...

putri ni sp ek?

ShizKassim said...

PUTRI mana plak nie.. putri sang tubung...

anggunansakti said...

astaga, myk btol persoalan utk org2yg x dikenali. apa kate korang post je 1 blog utk nickname kat blog ni, skali dgn name btol, skali dgn kelas aper dulu.

contohnyer:
anggunansakti = nana(5P1).

penin buah pinggang aku nak beteka-teki teka-tekuk ni. so, sume org bole update & refer mende ni. x payah nak soal2 dah. pitam...

p/s: aku pun ader soalan. azah mane plak yg kuat lari masuk bwh 18tu? kalo azah sarkam, x mungkin. azah cinhat sam pun x mungkin, azah mane plak ni?

Anonymous said...

Azah sarkam yg slalu ngan zura 2la. .kurus tinggi..dia 5p3 kot..

bastard united said...

aku tau azah mana nie beb...but lets keep it a surprise..hahaha

$@m said...

lu biar betul jas tau.. gua saspen nak tau ni...

♥ SuGuS ♥ said...

hmm.. tetiba aku pun menjadi konfius nih.. btul ke azah sarkam? kalau dia, aku kenal la.. tp mcm bkn jer.. kan sam? ahaks, xpela.. nnt aku berthinking lagik..

Aireen Osman said...

ke azah gepren si sam...sam..ape nama gepren ko yg kau bawak masa lepak aritu? huh...kalau kata azah budak skolah kita..azah sarkam jek la..mana ada azah lein...ehhh putri tu si pitt yg slalu lepak skalik la shiz...ko jangan buat tak kenal ehhh dia dah byk kali join lepak...

ShizKassim said...

ooo.. FIT rupanyee... terlupa plak.. sorry yaa...

PutRi said...

sampai hati ko shiz..aku pun ko dh tak ingat...huhuhu...:(

ShizKassim said...

aku tau nama ko FIT jee... tak tau laa ada PUTRI... lupa laa.. anyway..thanks for the kueh raya..sedap kueh TAT koo...

khakhakhakh

ShizKassim said...

Moderator: ada persoalan seperti di bawah...sila jawap.

28 Nov 08, 12:05
pyka: "kalau nak beli tshirt reunion jer tak g ok ker"

28 Nov 08, 12:06
pyka: ok nanti bwk usul tu ke meeting board yer..hehhe

ShizKassim said...

Moderator... Harga untuk Baju berapa??

Feeqaishak said...

Thanks yer en shiz mengajukan persoalan yang bermain dlm kepala saya pade moderator..ingatkan time chat tadi ko dah leh jawapkan..hehehh.

.:chEyaNtie:. said...

aku pon nak beli tshirt gak buleh dak.aku tak leh g reunion la

Anonymous said...

AZzah mana ni?azah sarkam 1 kelas ngan aku ke?dia main lari2 ke?aku pun ngah confius aku ni kelas brapa dulu...1 kelas ngan sapa?

dh rmi2 yg brtya ni,si azah tu xleh ke nk komen apa2????

psl bju plak..jgn nk design baju mcm tem FUTSAL KL eh....pastikn berkualiti n berkuantiti....

$@m said...

beb... aku dah dapat set karaoke kat pd.. siap dengan dj sekali... har..har...

bastard united said...

SAM- kasi sponsor ar...hhehehehehe

$@m said...

tu out uf my spec....haha... xble adjust... gua tanya kena below 500 dia cakap...

wan-T said...

Skali lg diingatkan kpd sam...jgn lupa kopok kemaman aku nti...bwk msa reunion...