Tuesday, November 18, 2008

our victory...

mangsa kehebatan kami
hayatilah...




kami rasa menyesal kerana terlalu memperkecilkan pihak lawan dan kami umumkan bahawa keputusan kali ini adalah yang terburuk dalam sejarah pasukan kami...
kehebatan pihak lawan tidak boleh dipertikaikan lagi sehingga kami hanya boleh menyentuh bola beberapa kali sahaja selama tempoh 60minit ini.
kekuatan tenaga yang ditampilkan pihak lawan juga tidak dapat kami tandingi dimana masing-masing menunjukkan hikmat nafas kuda tidak terbatas yang menyebabkan mereka tidak berhenti berlari selama 60minit terutama sekali keeper mereka
keinginan mereka merebut bola dengan mempamerkan footwork yang amat tinggi menyebabkan pihak kami hanya berputih mata setiap kali cuba menyerang kubu lawan


DISEBELAH PIHAK TEAM KL PULA






kehebatan tidak boleh digambarkan dengan kata-kata
biarpun kami datang sebagai underdog tetapi kami telah membuktikan bahawa kehebatan kami membolehkan kami digelar hang hebat dizaman kesultanan melayu melaka..


nantikan....

14 comments:

Taiko Pengakap 16JB said...

Nie semua perang saraf tunjang jek team jb...jgn pecaya la...ntah bebudak mana diorg snap gambo ntah...konon diorg kalahkan la team tu...citpodahhhhh..busuk punye worang

*yellow volks* said...

stlh aku mengcloseupkan gambo dan aku teliti aku berpikir.. naper budak kecik tuh musti korek idung erk?

wan-T said...

Ko klu pn ko nk brtnding jwtn timbalan reunion...jgnla ko buat gossipyg mcm ni...x real langsung...ntah mane bdk ko cekut...ko snap jek gambo....poooodaaaahhh!!!!!!!!!

khairil_jepun said...

hahahahahahahahahahahaha.......................... kekecohan berlaku disini.....

$@m said...

kehebatan yang tiada tandingan... huahua...

Anonymous said...

ko lebih ni sam!!!!!!team kg pandan tu leh la ko kalahkan sng2..pastu ko snap gabo diorg bilang kt smua org tu tem jb.....aaakkkktuuiiihhhh!!!!

$@m said...

mane ader gua bilang itu team jb beb... gua bilang 1 2 3 je... tu baru frendly yob... lu tunggu je la 22hb ni.. gua tak turunla...

Anonymous said...

cipan ko!!!!!ko panaskn kitorg kt sini,pastu ko xturun!!!mmg nk kalh temKL ni bila ko xde....

khairil_jepun said...

sam ader ker, x der ker kl kalah gak..... hahahahaha

khairil_jepun said...

sam ko bikin la futsal team SSI terengganu.... hehehe....

wan-T said...

Sam aku nk order kopok kemaman kt ko leh x???

Sesatay Sefamily Production said...

aku nak jugak...... nak 20 batang..... berbatang2 pon boleh....

$@m said...

ah ok... gua ni tokeh kopok la pulak main nak-nak jek.... lu orang ni cite nangnak ke...

Anonymous said...

wa pun nak!!!!!!