Tuesday, November 25, 2008

SSIJB'98 REUNION: Banglo Penginapan

Seperti yang telah diketahui, tarikh baru Reunion telah ditunda seminggu daripada tarikh asalnya iaitu pada;

16-18 January 2009

Penundaan ini adalah disebabkan oleh Banglo yang hot ini



Penundaan kepada tarikh yang baru tidak dapat dielakkan kerana tiada kekosongan pada tarikh asal dan pihak Jawatankuasa merasakan Banglo ini adalah yang paling sesuai dan selamat untuk kita sama-sama memberi komitmen menjayakan Reunion kali ini.

Banglo 14 bilik ini adalah yang terbesar di Teluk Kemang yang boleh memuatkan kira-kira lebih 40 orang dalam satu-satu masa. Terletak hanya 25 minit perjalanan daripada Exit Port Dickson, ia mempunyai kemudahan asas yang sangat selesa terutama kepada rakan-rakan yang telah berkeluarga dan mempunya anak kecil.

Dalam pada itu, ingin diingatkan sekali lagi di sini, tarikh akhir untuk membuat pembayaran Reunion adalah pada

30 November 2008
Single/ Individu = RM177
Couple/ Married = Rm300

Semua bayaran perlu dibuat kepada;
Fadzilah Bt Jabar, Maybank 1510 1621 3702.
(dilla299@yahoo.com)

Jawatankuasa Program, pelagi?? Jalankan tugas!!
Kang wa potong gaji lu org..
Untuk maklumat lanjut, sila click DI SINI!!

55 comments:

Anonymous said...

alooo....
wei,np xamik aprtmnt ke apa ke...yg dkt ngan laut tu....ni mcm tmn perumahan je..
leh ke berparti???
nnti org sbelah igtkn kite wat parti buih plak....

Moderator SSI said...

lu jgn bnyk bunyi.

$@m said...

gua pun sokong yang "lu jangan bunyi" tu beb...

rad said...

Helo....knp tmpt tu menyeramkan..

kan kat PD ada byk apartment...yg dkt ngan poly pun kira ok gak

wan-T said...
This comment has been removed by the author.
wan-T said...

Sam...lu asyik nk menangkn moderator tu apehal????!!!
Wa tau la nti lu nk amik alih tpt moderator tu kn???!!!
jgn hrpla...ahli bhgn jhr x sokong lu....ha...ha...

$@m said...

saya yakin mendapat pencalonan yang cukup sebelum tibanya hari pengundian nanti..

bastard united said...

come on guys...the reasons are valid. We wanna make this reunion as comfortable as we can and its not easy to organize it. If anyone who thinks that they can do a better job, by all means, please do. No hard feelings and thanks for your cooperation ya all...cheers...

Sesatay Sefamily Production said...

bbbbzzzzzzzzzzz..............tttt....

ShizKassim said...

banyak songeh laaa... JOm laa join reunion... bukan senag oiii...
betul cakap JAS tuu... korang niee
DILA: 27 gua bayar k..sorry

ha_si_na said...

hahaha...........klu susah sgt...ko suh mak ko pinang anak dara sebelah umah....huhuhuhu!!!!!!!

wan-T said...

biasela 2...kna komen adat la org pegang jawatan....

Anonymous said...

cheers la jas!!!!!!ayat power siak!!!!wa rs lu je la yg handle...msti smua nk pg....
vote 4 jas!!!!!!!!

Anonymous said...

aper lu merepek ni kaloi..... mcm pundek....

Anonymous said...

lu bc la komen si bastard united tu..bergenang air kt dlm paru2 aku ni bila bc komen dia tu...aku trus rs nk bayo je skg ni kt fadzilah.....

*yellow volks* said...

beb, saper hasina ngan sesatay nie? nk perkenalkan dirinyer pn? kompius aku

wan-T said...

Bilik ade 14....bilik air?????

khairil_jepun said...

kaloi.... lu tidoh stor jer la...... ko sesuai kot kat situ...... harga runding dgn kudin....

anggunansakti said...

Rad ?
Sesatay Sefamily Production?
Anonymous?
Kaloi?
Ha Si Na?

* saper lu org ni joy? pening buah pinggang aku ni. Biodata skit.

-Sekali lagi mencuci otak kalian, mane lah short term memory-
*biodata = (perkataan yg digunakan utk memperkenalkan diri masing-masing secara luaran. dlman x sgt la. perkataan ini sering digunakan sekitar thn 80-an hingga awal 90-an)

ShizKassim said...

koprang nak pergi buat caara nak pergi.. diorang dah penat orgernize korang byk songeh....
Support laa....
nak berjumpa setahun skali mcm nie bukan senang...
NANA: KALOI tuu Ijall laaa.. SHARIZAL
(Main bola style angkat siku...)

Anonymous said...

*nana- rad tu radiah mohamad dulu 1kelas 5p1. die baru join..yg Ha Si na n sesatay tu pun cam confius gak..sape erk..

ShizKassim said...

Sesatay tuuu Khairil Apeq AKA Jepun AKA Captain Kickers AKA Mee Usop..

Taiko Pengakap 16JB said...

Banglo tu nampak horror sebab camera yg diorg snap tu murah punye...kalau din pakai slr confirm cantik punye...ape-ape pun pihak penganjur kene terima hakikat bahawa nak menganjurkan sesebuah event mesti ader hiccups here and there....tanggani lah dgn bijak untuk kepuasan semua pihak(mcm adun bukit gambir plak bercakap)....FIY nana *ha si na* tu cik senah la kot....ko kan selalu order nasik lemak dgn dia mase sekolah dulu...yg dia bungkus dlm kotak burger tu

Sesatay Sefamily Production said...

hahahahahahahahahahaha............................... intan ikut sajer.....

*yellow volks* said...

ha'ahla. dh cukup baik dowg nk tulun goganize kan ( bak kater cik kiah rombongan ke sukan komanwel). anyway yg pntg gathering @ reunion. kalu rs mgkn xselese ke next time kowg plak yg goganizekan k?

ShizKassim said...

Dilaa.. aku dah dapat no. YEM.. call die.. ajak die pi reunion..
+6012-739 0904

Berjaya gak aku mencari nyeeeeee
HIDUP YEMMMMMMMMMMM

rad said...

yem...yem..napelah aku x spt lg nak cam muka ko

♥ SuGuS ♥ said...

shiz, ko suka cover line kan? relax beb... aku bz kira duit nih.. ko jer la yang call dia ehh...

$@m said...

dila... malu-malu sembunyi belakang langsir pulak... tu ari nak sangat no yem... harharharun salim bachik...
gua bangkang man sebab dahlah tak bayar lagi, nak komen plak... bayar dulu lah baru ble komplen.. tengok macam gua... belum bayar lagi.. relek je.. tunggu gua dah bayar nanti... lu orang siap lah beb gua komplen...
(1st yang gua nak komplen sebab gua tak puas hati gambar sumi tu.. nape tak nampak perut dia)

Anonymous said...

kuang asam ko shiz...ko kutu aku main bola angkat siku.....
tu dulu la...skg aku dh xagkt siku...tapi aku agkt perut!!!!kahkah...

nana:dh knl dh?nice to meet u..(even xjpa lg)hehehehehe

Anonymous said...

wei sam...apsl ko lum byr lg??ckp gedegang!!tp xbyr lg!!!!

$@m said...

gaji beb...

Anonymous said...

sama la......kuang kuang kuang

Anonymous said...

Sam wa tak pegi la beb...ader keje la bro...hehehehehe...abg din telah di informkan seawal wa dapat schedule....sori geng.....*man*

wan-T said...

lu jgn lupa bawak kopok kemaman nti sam mse reunion.....

Aireen Osman said...

emmm happy for dilla yg berjaya dpt no tipon yem..hahahah ha ah lah beb...aku setuju sangat la dgn jass...ye la beb..at first place aku ngk gambo tu mcm haunted mansion kan...pastu bila mengenangkan kata si kudin tpt tu slalu full booked...takkan la berantu kan..kalau berantu tpt tu dah bersemak samun dah..ermmmm kalau nak lagik best boleh.....kitorang boleh je nak carikan beb..mmg boleh sangat2 lah...tapi fees kene up lagik la kot...sbb yg skang ni termasuk accomodation ngan makan...tak gitu cik moderator?

♥ SuGuS ♥ said...

hoho..ni yang rs macam nak gelak sampai pitam nih.. mana musim sembunyi belakang langsir beb.. haha..

ye la tu cik aireen.. elok la kita happy bersama2.. bila lg nak happy tugeder2 kan.. haha..

guys, yg mana dah byr tu.. pls fwd ur emails or sms ur name/spouse (utk yg xsingle la) so that senang nak update nama for committee record.. TQ :)

$@m said...

dillaaa.... aku dah bayar semalam... 300.00.. hehe... bawak abang aku...

♥ SuGuS ♥ said...

yes sir, noted! thanx eh. huh? azah tu nama abg ko ekss? harharhar... :p

Qaseh Iman said...

nak pegi ker x nak pegi..rasa nak pegi..tapi baby kecik lagi...
kalau tetiba jek ubah fikiran, tapi due date dan xpired...how?...

ha_si_na said...

agak2nye.....klu aku dah bayo...bru korang kenal aku....

Anonymous said...

dilla & sam: azah mana?ko beralih arah dh sam?

Anonymous said...

Dilla:mcmana klu aku pay 300 then last2 mnt aku pg sorg...ada refund x?

Moderator SSI said...

aishah:
U can make a booking at the minumum of RM50 (unrefundable) to secure your spot first, number one.

number two, payment after due-date; call me for the arrangement, but the spot are insecure.

kaloi:
yes its refundable. we shall return to you the amount of RM123.

anggunansakti said...

ohh...ok, kenal dah. yer, semoge kiter berjumper di port dickson nanti.

Anonymous said...

aggunsakti:apa yg dia ni kenal?

anggunansakti said...

kenal kamu dgn radiah serta hasnah lah...

Anonymous said...

ni nana yg kurus2 tggi2 mata bulat2 pegi sekolah bwk beg n buku eh?

Anonymous said...

ada ke org yg gi skolah x bawak beg ngan buku...musykil aku...

Anonymous said...

hahahahahaha....
mksdnya betul la ni????

anggunansakti said...

kamu ni ngaper ijal? kamu dah mereng ker? aku rase bdk2 skolah kiter ni sume berdedikasi pg skolah, bwk beg & buku termasuklah aku. tp bwk je la, blajar ker tak tu urusan peribadi masing-masing huhuhu...

Anonymous said...

kahkahakahkah......

cikgu^^JR said...

ijal a.k.a kaloi a.k.a shah ruk kan kontol ko la jal.ko je yang malas.lain rajin.termasuk la anak pak syawal.paling rajin sejarah

wan-T said...

ni mane plak cikgu dpt tau blog ni?????

rad said...

ni cikgu mana plak nie....