Monday, November 24, 2008

ATTEMPTED SUICIDE

DRAMA DI HULU TERENGGANU
IT TAKES 3 HOUR TO PERSUADE THIS WOMAN



SHE WAS THERE 4 3 HOURS




LOOK AT HER GAMBLING HER LIFE 4 HER BELOVED HUSBAND THAT UNFAIR TO HER AS A 2ND WIFE...




OH GOD, SHE JUMPED...BUT THANKS ALLAH GIVING US AN ENERGY TO CATCHED HER UP 4 HER TO BEGIN A NEW LIFE




SUCCESS..SUCCESS..SUCCESS..


it was my 1st experience handling this case as a in charge at scene.. thanks to BOMBA DAN PENYELAMAT, HOSPITAL HULU TERENGGANU, and anyone who involved to ensure this woman safe....


proud of my team who r together with me all night long...

17 comments:

*yellow volks* said...

adakah kerane kes ini ko xdpt nk blk jb men futsal?

Anonymous said...

kemenangan di terengganu...... kekalahan di johor bahru.....

ShizKassim said...

sam, ko tak bahya kee..keluarkan gambar mcm nie..

rad said...

berkemban ker pomp tu...malunyer....

Anonymous said...

kalau aku biarkan je, dahlah psycho, silap-silap dgn bomba, dgn polis tu skali jatuh bgnan.

$@m said...

tidak tertakluk dibawah akta rahsia rasmi 1972(akta 88) dan kes tidak diklasifikasikan sebagai kes menarik.
kes ini disiasat dibawah sek 309kanun keseksaan.
ko tengok paper lagi jahat dengan buletin utama..
tapi buletin utama blurkan gambar dielah...
sekadar renungan kepada kawan-kawan..
perempuan ni pun tak ble sue aku sebab takda evidence aku cuba memalukan diri dia...
family dia ni tak datang pun cakap terima kasih...
buat baik tidak dipuji, buat jahat selalu dikeji...
(polis sedia berkhidmat, kerna negri dan rakyat) lagu tema polis sambil dinyanyikan dengan berdiri.
renung-renugkanlah...

outkhai said...

ni yg buat wa syg lg kt lu sam. tp apakan daya.

ShizKassim said...

luu biar betul din... ari tuu lu sayang SYED TALIB, lepas tuu aan, lepas tuu ATAn sekarang SAM jadi HERO luu dah mula berahi...
SAM: MAJU LAA POLIS UNTUK NEGARA.. CAYALAA

$@m said...

weh... berat nak mampos ko tau die tu...
mujur tak tertonggeng je..
aku adalah orang yang keempat berjaya mencapai rambut die...huhu
(sambil kembang kempis hidung berasa bangga walaupun muka tak masuk paper...)
anak buah aku yang pakai baju biru tua tu nak pitam lepas angkat die..
just imagine,,
kitorang pujuk dia kat tengah panas dekat 3 jam,,
handphone aku nyaris-nyaris dia capai sebab aku kenceng die yang laki dia nak cakap dalam hp... (sambil aku menghulurkan hp kat dia dengan membuka loudspeaker dan anggota aku yang cakap dalam hp tu bukan laki dia hehe...)
kalau dia dapat capai lepas tu bukan laki dia,,
putih mata aku...
pengalaman bro... oficer lain semua cuti,, tinggal aku sorang je...
nak jadi hero tak berani sebab tapak kaki dia 50% je atas tembok tu..
lepas tu pegang pisau...
tapi duk belakang tabir je lah bila dah success...
ikhlas...ikhlas... walaupun bengang sebab banyak keja tertangguh sebab die...
dibayar untk keje ni kan...
macamana jas... hehe...

Taiko Pengakap 16JB said...

Hoyey sam jadi hero....satu nyawa telah terselamat..

ha_si_na said...

congrat's bro....SyAbAs beta!!!..d'most important thing wat pepe kena ikhlas...

bastard united said...

Sam : ur seksiness factor lu up 20 markah la...1502 suka tu...purrrr

Anonymous said...

LU JGN nk jadikn tu satu alsn utk wat temJB simpati pd temKL klu diorg klh sbtu ni....

$@m said...

1502 & 1608....
mimpi ngeriyang menjadi igaun sehingga ke anak cucu...
damn naim....

mamaDhea said...

waaa.. syabas!!

bravo bravo....

wan-T said...

ko biar betui sam....x nmpk pn muka ko dlm gambo 2.....

Feeqaishak said...

Bagusla ko sam..tak sesia PDRM amik ko keja kan..
"Saya yang menurut perintah" ayat yg sinonim ng org yg keja gomen..
heehehhe..