Wednesday, November 12, 2008

11 comments:

ShizKassim said...

nie..kebenda plak... takde apa2 nak post pi letak... betul gila kuasa...

khakhakhkahka.. tapi lawak beb..tak dibuat orang

makhluk ijau said...

err.. actually toyol pernah buat sekali.. so, dua2 org nie mmg lawak.. n kite pun lyn komen post yg xder post aper.. huahahua...

ShizKassim said...

takpee... janji diorang happy... Man, klu ko baca comment kte nie... jgn lupa belanja kita orang makan... sebab kte post kan comment tempat yg takde cerita..

$@m said...

apa agenda lu sebenarnya? gua sangsi..

*yellow volks* said...

ni namer nyer lawak blog kosong.. lucu la ko nie man.. hehehe

anggunansakti said...

hai man...anak sehat? (jadila drpd xder lgsg)

Taiko Pengakap 16JB said...

wei aku tak post memenda pun sebenarnyer....aku takut semlm aku lupe sign out lepas tu ader la malaun mengguna pki kompeter aku

bastard united said...

buta IT...luddit..

$@m said...

PKI:?

makhluk ijau said...

ele.. man bagi alasan biasa.. menchi..

ShizKassim said...

Man, tak kan satu comment jee.. lebih2 lah skit... dah tau tersilap... buat slambeer jeee...
lawak lahh ko man...

HIDUP YEM... HIDUP PENGAKAP 16JB