Monday, November 10, 2008

MENGUMUMKAN SENARAI NAMA PEMAIN ALL-STAR JB

TEAM MANAGER : EN. MOHD NORAHMANSHAH
PHYSO : MOHD SHUKOR AIDIL
PEMBUAT SARAPAN @ AIR : MOHD KHAIRIL (JEPUN)

PENGURUT BADAN : AWEKS2 ST.JOHN

SENARAI PEMAIN :

KAPTEN MARVEL : WAN
SST.KAPTEN : IJAL KALOI

KEEPER : GEMOK

LAST MAN : HAZRIL

MIDFIELDER : NAZIB (KELEMPONG)

SUPER-SUB : JAMIL PAK TONGKOL
YEM (akan dipanggil balik dr latihan intensif di Portugal)
DLL

Senarai Gambar2 yg menunjukkan team ALL-Star JB menurunkan ilmu pada sessi latihan amali pada minggu lepas........

Peminat2 mengambil posisi masing2 utk melihat team ALL-Star JB beraksi................



Pemain2 ALL-Star JB telah memulakan aksi latihan utk memantapkan counter-attack.............


Kapten Marvel team ALL-Star JB sedang memperlihatkan aksi menendang pihak lawan tanpa bayang peringkat ke -8 yg dipelajari dari tok guru (ckgu saifudin)..............

Pengurus Pasukan ALL-Star JB sedang memberi kata-kata perangsang kpd anak buahnya menjelang perlawanan pada 22 ini....Harian Metro sempat menemubual beliau.........
HM : Apakah Pasukan tuan akan menang dlm pertemuan nanti?
PP : Sudah tentu...saya telah memperturunkan segala ilmu yg ada kpd team saya...
HM : Akan adakah perlawanan timba balik di KL nanti?
PP : Kita tgk dlu kputusan pada 22 nie...saya jngkakan team saya akan menang sekurang-
kurangnya 15 - 2...jika itu berlaku...saya rasa tak akan ade perlawanan di KL kerana
hanya akan membuang masa team saya saja....
HM : Akhir sekali....pesanan anda kpd team KL?
PP : Saya akan menurunkan pemain simpanan saya dulu...bkn utk menidakkan kekuatan
team KL...tetapi mengikut rekod yg saya terima...team KL tidak pernah menang dlm
25 perlawanan persahabatan...jd saya akan guna taktik tersebut...sekian.........


9 comments:

Anonymous said...

oshhhh...GIGIL niee...

ShizKassim said...

cantekkk laah nie...bru waa semangat nak main...
tpi boleh garentty ke team JB nie sepakat nak Naik KL pada 29/11...
tak berapa confident akuu...
takpe, janji 22/11 nie ada main cukup....
WAN, suruh mansor sponser bubur lebih skit...

anggunansakti said...

erkk...yem pun ader ek? make sure team jb menang. team kl korang jgn cube2 cari pasal. well, u guys know what i mean kan?

makhluk ijau said...

huhu.. ok.. baik la.. hehe..

outkhai said...

bdk2 jb ni bole makan punyaa.. gedegang je lebih, main x seberapa!

*yellow volks* said...

nie yg aku gerun nie.. nk sokong ner erk?

nazib said...

lu standby aa abg khai..

makhluk ijau said...

betul tue nazib.. baik time match nanti korang jaga khai sorang je.. coz performance dia mendadak naik arie tue..

outkhai said...

ceh aan up wa la plakk.. nk baju free la tuu