Monday, November 10, 2008

BERITA KURANG MENYENANGKAN BAGI TEAM KL

Keeper harapan team KL telah muncul pd sessi latihan Team JB telah disambut oleh pemain team JB dgn penuh tanda tanya.........

Ketika ditanya mengapa tiba-tiba muncul di sessi latihan team JB...ini jawapannya.....

Pertama sekali saya ingin mengucapkan jutaan...malah....bilion'an kpd manager team JB krn telah sudi menerima saya kembali mewakili team JB...

Saya sudah menyesal krn bertindak BODOH menyertai team KL yg menawarkan saya gaji sebanyak RM5,000.00 seminggu...tetapi sudah 8 bulan saya tidak menerima gaji saya....katanya yg penuh dgn penyesalan dan raut muka yg sugul....

Walaubagaimanapun......menurut manger team JB.....dia akan berwaspada dgn drama dan filem yg mungkin di atur oleh pihak KL yg cuba menggunakan pelbagai cara & langkah terdesak bagi menjatuhkan waterface team JB.......

15 comments:

ShizKassim said...

ushhhhhhh...sumi belott.... takpe... keeper sub kte ada... hahahaha... tunggguuuu... kte dah get ready back-up plan....

mizmaleya said...

aku tak sabar nak tengok korang semua berentap kerna ada pelbagai jenis jaguh di dalam kedua-dua team ini. tak dapat bayangkan korang berlawan...

makhluk ijau said...

err malia.. since kiteorg nak berlawan n ko dtgnye dari kl.. tlg bawakkan parang, kapak, kayu besbol & etc utk kiteorg ek.. nanti aku pass kat ko mase nak gerak gi jb.. just letak dlm boot keta dlu.. bile diperlukan baru kiteorg bagitau.. hiaayyaakk..

makhluk ijau said...

btw, sumi sorang je dpt RM5k sebab komitmen training kurang.. menchi.. yg lain mmg dpt lebih ari tue.. xleh nak disclose.. hehe..
drama?? nie mesti terpengaruh ngan cite cinte batu belah.. hehe.. lyn de.. kul 8.30 - tv9.. (siap promote lagi.. hehehe..)

outkhai said...

tindakan sumi ni meragukan wa laa..

*yellow volks* said...

sumi ker nier? hahaha.. abisla team KL. die gune perut die yg chumel lote tuh defence gol team JB.. melambung jek la bola nnt..
hehehehe

nazib said...

perut sumi mempunyai keanjalan yang mantap. berupaya menangkis pantulan bola dr sepakan (keceperr) team KL..
sumi, cane perot ko jd beso cmtu ek? cuba ko check period ko...hehe...

makhluk ijau said...

disebabkan kemunculan sumi ngan perutnye.. toyol tlh menghadapi kekalahan dlm pembesaran perut.. hehe..

ShizKassim said...

jgn2 ramai lagi yg akan mengalahkan toyol dengan perlawanan PERUT sedunia JB

*yellow volks* said...

yg atas aku nie pn aper kurangnyer? hehehe.. jgn mare..

sumi@ein said...

team kl jgn risau..aku main utk korg..tp bkn keeper..

mizmaleya said...

hahaha..kenapa sumi menjadi rebutan ni? aku tak nampak pun kemagikkan sumi ini kecuali tumbesaran yang semakin sihat....

anggunansakti said...

aku rase sbb sumi dulu rumah bendahara la cik mal. Samer dgn kiter. nazib nak meluaskan empayar bendahara. yg lain2 ni rumah temenggong, mahkota & raja mude. (erk! ader kene mengene ker?) Ntahla...andaian je.

makhluk ijau said...

mgkn gaks ader kaitannye.. (aku lyn je nie..)

rad said...

sumi....mcm x caya jer tgk ko...knp mcm membiak jer lg2 tang perut....