Wednesday, November 19, 2008

GOSSIP YG TIADA ASAS..........

Gambar menunjukkan Khairul Ismail bersalaman dgn agen pasukan All-Star JB (Jepun) setelah menandatangani perjanjian utk bermain dgn team All-Star JB pada perlawanan 22 ni........

Khairul Ismail.....

"Saya ingin memberitahu kpd semua peminat2 team All-Star JB yg sya akn setia kpd team All-Star JB sepanjang hidup sya....lagipn sya tidak akn mengkhianati negeri sya sendiri semata2 utk menerima twrn drpd team KL (Bukan mcm bdk2 KL yg dh lupa asal usul mereka).....sya berjnji kpd peminat2 smua yg team All-Star JB akn mmpamerkan permainan yg mempersonakan dn menghiburkan anda smua....."

Sementara itu...pengurus team All-Star JB.......

"Saya rasa gossip yg mengatakan pemain star saya akn mewakili team KL hanyalah mainan drpd team yg merasakan dia akn kalah sblm berjuang dlm erti kata lain 'Pengecut'......saya ingin tegaskan disini bahawa persiapan pasukan All-Star JB berada ditahap akhir utk perlawanan pada hari Sabtu ini.......moral para pemain berada ditahapyg tinggi walaupun ada usaha dari pihak2 tertentu utk menganggu-gugat kehamonian pasukan kami........"


Sekian....drpd meja Buletin Selatan.......

14 comments:

khairil_jepun said...

untuk pengetahuan smua nasir yusof (first coach johor pg) juga telah sepakat akan bersama team allstar jb sebagai penyuntik semangat....... hidup team jb....hehe

rad said...

aku pun akan bersama2 memberi semangat kepada team JB w'pun aku baru jer msk blog nie....hehehe...

Anonymous said...

Aku konfius, senang-senang je korang pakai nama All-Star. Aku ngan atan blum resigned lagi tau, kontrak dgn All Star pun blum tamat lagi. Boy kompom ke nak main, 23 dia ada game besau

wan-T said...

lu dgn atan kndh lama kna gugur dr kesebelasan utama....surat ktorg dh hantar pd lawyer korg....he...he...

$@m said...

ek'ele... aku ada all star gak dalam ps 2 kat rumah aku... korang ingat aku takut ke... aku tak turunla 22hb ni... amende lu mat....

ShizKassim said...

oik...apeq, ko bukan kickers kee...
ketua belot nie

Sesatay Sefamily Production said...

hehehehe....... kira kickers star la....... sekali skala belot..... kickers pon dah terkubor.....

ShizKassim said...

spaa plak sesatay nie...
intro skit!!!

anggunansakti said...

astaga...saper plak makhluk2 perosak yg lain ni. ramai bebenor dah yg teman x kenai. aper ke heinyer. kene bg 'biodata' (perkataan yg sgt famous di thn 80-an & awal 90-an) ni sumer ni.

ShizKassim said...

apa2 ajee laaa

$@m said...

sokong shiz... apa-apa saja...

ShizKassim said...

saja apa2

$@m said...

apa saja apa...

Anonymous said...

apa saja apa saja apa saja............