Saturday, February 28, 2009

aku tak hilang

kengkawannnnnnn
aku tak hilang...keje aku yg buatkan aku invisible utk seketika...
aku tak hilang.....si lakhanat yg berkereta di office aku tapi mengaku takde kereta yang buat aku invisible juga....
aku tak hilang...aku demam pon ye jugak....
aku tak hilang..katanye aku ni kene pembawakkan budak (dont get me wrong...) pembawakkan budak dari adik ipar aku..bukan aku yg pregnant ye...
aku tak hilang...aku follow semua cite kat blog ni..cuma aku tak sempat nak update...
aku tak hilang....aku mcm nak join la 7 mac ni tapi wan ajak aku balik klate...
aku tak hilang.......aku bukan takmo join.....cuma masa dan keadaan yg tak mengizinkan...wish i can cut myself into two pieces
aku tak hilang..aku tak hilang....aku tak hilang :)

2 comments:

$@m said...

aiseh,, samalah sahabat,, akupong takleh nak turun masa kat melaka tu.. tugas... tugas....

Aireen Osman said...

bagus sam..bertugas demi keamanan kami semua sam....