Tuesday, April 28, 2009

Maliah dah nak kawin dah..

Cik Maliah ajak member2 bawak kaum semua turun di Majlis dia pada Sabtu, 9 Mei 2009 di Dewan Kg Melayu, Majidee. Kepada sesiapa yg tak tau Majidee tu kat mana bole talipon Jass.. talipon je, SMS tak bole sebab dia cakap dengan aku tadi talipon dia masuk 'air', tak bole reply. Ok.





Majlis pasangan yang sama jugak, tapi di belah pengantin lelaki pada Sabtu, 16 Mei 2009 di Kulim, Kedah. Sama-sama lah juga kita memeriahkan majlis ini.






Assalamualaikum.

15 comments:

mizmaleya said...

thanx to khai. hope to see u guys di dua majlis tersebut. :)

Taiko Pengakap 16JB said...

Lu bile plak din...asik promote org punye jek...maliah kad untuk aku takde ke...aku skang hobby kumpul kad kawin org....nak tunggu kad din nie bile agaknyer....

*yellow volks* said...
This comment has been removed by the author.
*yellow volks* said...

kalu xder aral melintang n menegak aku g sekali ko nyer nikah. aper2 aku roger. anyway congratz beb!

Aireen Osman said...

darla...i dont think i can come to your wed ada training...but anyway..i'll be in jb this weekend and will drop by at ur house :)ko cuti dah kan....

ShizKassim said...

din..nanti majlis malia... aku outstation ke JB... balik nanti baru ko boleh naik ngan aku..aku balik KL 10hrbln petang... ada berani..

wan-T said...

wa dgr kudin dgn shiz tgh merancang utk dok pelamin sesame....

jemm said...

salam...congrat tuk maliah..tapi sori ar coz tak dpt nak attent wedding tu...aku kena interview kat kl..uwah!!uwah!!

ShizKassim said...

ehh toyol... mcm mana lu tau nie... rahsia kerajaan tuu

Qaseh Iman said...

tahniah..nih x der kad leh ker datang...heheheh..kalau datang, ada x yang kena baling selipar...hehehe

.:chEyaNtie:. said...

waa tahniah cek maliah..

waa nampaknye macam takleh nak attend..tapi kalo yang kat kulim tu,macam bole aje heehhehehe

kaloi said...

wan: lu gila ke apa shiz ngan din nk naik pelamin same2???diorg ni spesis *** ke?
oopssssss.....

maliah: cgrate Beb......welcome to d club.......

ShizKassim said...

KALOI... sebab tuu aku ngan kudin hebat bermain futsal.. itu baru futsal nyaa... belommm **#*#*#*#

makhluk ijau said...

damn.. shiz buat pengakuan berkanun..

ShizKassim said...

Pengakuan berkanun takpe aan... jangan Pengakuan biosexsual sudah laa....
Thankz din... buangkan nama aku dalam list perkahwinan..khakahakha gurau jaa..