Friday, November 6, 2009

Melepak Minum Bersama Baharudin (MMBB) ini malam!

Jom MMBB di Pelita Ampang Point, pukul 8.30 malam ini!

Baharudin Achmad atau nama geli-gelinya Apek bersama isteri dan anaknya berada di KL sejak hari Rabu lagi atas urusan bisnis dan liburan. Tapi takpe, malam ni dia ajak lepak minum sebab esok dia nak balik JB dah.. gua harap ramai turun saja-saja lepak minum, besok bukannya keje woi!! Sesapa yang nk berando pulak tu mlm ni, esok-esok pun bole dol..


Haaa Abang mau oder ape? Rokok kena bayar dulu la bang...

Jadinya, diharap MMBB ini malam dapat menjadi kenang-kenangan pada hari menguncup. Assalamualaikum.



3 comments:

ShizKassim said...

RAMJIT SMS receive(6/11/2009: 8:52am)
Melepak Minum Bersama Baharudin (MMBB)di pelita ampang point pukul8.30 mlm nie, jom turun lepak beb!shiz belanja sbb hari ini hari jadi die!

Seorang Hamba Allah SMS (6/11/2009: 6:12pm)
Salam Bro, wish ya great happy birthday!:)sorry beb, aku xdpt join mlm ni..pls send my warmest rgrds to the rest yaa..enjoy ur day!

SEJAK BILA BIRTHDAY AKU TUKAR NOVEMBER... KORANG DAH KENA RAMJIT NGAN KUDIN...

Aku sms (6/11/2009:6:17pm)
bila masa birthday aku...

Seorang Hamba Allah SMS (6/11/2009: 6:18pm)
owh..bkn eh?cehh..hempeh tol...tetipu eks..pape pun,korang ejoy...

KEKEKE...KORANG KENA TIPU DAA..tapi anyway, aku belanja tapi Korang bayarlaaa.... khakhakhak

makhluk ijau said...

kire ok la tue shiz.. semua arie burfday ko la..

♥ SuGuS ♥ said...

uiks.. mcm kenal jer sms tuh? ciss... dun pray pray arr...