Wednesday, November 11, 2009

SSIJB'98 REUNION II: Pulau Pangkor.

Reunion II akan dianjurkan di Pulau Pangkor pada 16, 17 dan 18 April 2010.

LOKASI PENGINAPAN:
Masih lagi dalam perbincangan kata putus,
selain daripada Chalet atau Hotel, pihak penganjur ingin
melihat opsyen lain seperti Rumah Kampung atau Banglo.

BAYARAN:
Penganjur menganggarkan bayaran maksimum sebanyak RM300
sekepala untuk program 3 hari 2 malam tersebut. Maklumat lanjut
mengenainya akan dikemaskini dari masa ke semasa.


p.s: Pihak penganjur ingin mendengar maklumbalas atau
pandangan daripada rakan-rakan semua supaya program kali
ini akan lebih tersusun dan mencapai matlamat.




14 comments:

Aireen Osman said...

pihak penganjur,
kalau dapat di pangkor laut resort..hrmmm teramat la gembira hati saya ini yang sememangnya mempunyai perancangan untuk bercuti bersama suami di sana..mohon suara saya yang minoriti ini diperdengarkan oleh pihak penganjur ye...sekian terima kasih.

*yellow volks* said...
This comment has been removed by the author.
*yellow volks* said...

pihak penganjur,
maaf. rasanya reunion ke-2 ni pun xdapat nk join sekali. date nye tuh hampir2 sangat dgn tarikh keramat aku. hope u guys hv fun there ya!

wan-T said...

mcm x leh gi jek aku....bln 5 nk ke pulau redang plak....koyak kewangan!!!!

Unknown said...

misi tetap diteruskan wahai tuan penganjur

ikeen said...

sama la dengan...aku pun mcm x dpt join...maaf ye...

grunge boy said...

sambutan x hangat nampak ye...wt kt jb plak kot..

grunge boy said...

sambutan x hangat nampak ye...wt kt jb plak kot..

kaloi said...

Futsal Futsal Futsal Futsal

makhluk ijau said...

kalau xder sambutan.. topic kene tukar la kot.. "JOM BERENANG2 RAMAI2 KAT PULAU"

sunoco said...

Sori, aku x dpt join. org rumah dlm pantang. Aku kena jaga rumah.

ShizKassim said...

aku on jee...

Anonymous said...

wa on je

pumpkin said...

aku pun x dpt nak join la kali lg...keja ngan jepun faham2 je.....