Tuesday, September 14, 2010

Raya Jangan Tak Jemput Datang Rumah II

RJTJDR II kembali lagi bang...

Semua dijemput hadir ke rumah Sam & Aza pada Sabtu, 25 Setember jam 7 malam hingga 12 malam di Tiara Duta, Taman Dagang, Ampang.. karok pun ada wa dengar!

TEMA BAJU RAYA!!


Aza cakap dia nk masak mee bandung beb, dahsyatt.. pelagi?? lu orang dijemput SEMUA datang, caranya mudah, lu pegi print color gambo kawin dorang ni saiz A4 pastu laminate (taknak bengkok2), tunjuk kat pak guard baru bole dapat kupon mee bandung beb.. caraaaa...


Dan kepada sesiapa nak sertai RJTJDR II sila sound wa awal2, taun lepas meriah jugak, yela raya cuma sekali.

- RJTJDR 2009: Jom!

- RJTJDR 2009: Rumah Aan, Shiz, Helmee, Kudin dan Airene!

- pengumuman...pengumuman

- mari beraya..


p.s: shiz dgn tiger request taun ni rumah anak2 dara buat la..

12 comments:

$@m said...
This comment has been removed by the author.
$@m said...
This comment has been removed by the author.
$@m said...
This comment has been removed by the author.
$@m said...

jemput2...
Tema baju RAYA 2010 ar. Sape pakai
seluar:-
jeans, track, pendek, hawaii dan seangkatan
dengannya
baju:-
t-shirt, kemeja, singlet, hawaii, raya taun lepas dan seangkatan dengannya
gua HALAU..LAU...LAU...LAU
jas jgn bg alasan
gua ada baju punjabi ape...

Alamat:
c-2-6 tiara duta condo
jln dagang, tmn dagang
ampang.

Landmark ipd ampang jaya

mizmaleya said...

sam, gua tau la lu polis. tak payah nak bagi landmark ipd ampang sangatlah. aku suh bawa masuk lokap tak mau bagi. hahahaa

outkhai said...

lu ni sam nmpak sgt...


apa2pun telor mee bandung tu lu kasi ala2 nk pecah tak tp pecah..

makhluk ijau said...

terbaik.. insyallah kalau xpulang ke kg wa smpi.. maklum la.. umah lu jauh de dari umah wa..

Aireen Osman said...

apa ni...buka puasa aku tak dapat join....jalan raya pon tak dapat join..apa ni....aku ada kenduri kawen la kat jb....arghhhhhh tensennnnnnnn....tergendala segala aktiviti sosial bersama kawan2 lah!!

$@m said...

ko ada kenduri kawen????
jen...jen...jen...

$@m said...
This comment has been removed by the author.
Aireen Osman said...

incik sam....cuzin aku kawen la...sambil tu aku nak balik beraya johor pulak...haritu aku balik kelantan

outkhai said...

airene cantik lapan,

susah2 aku ingat ko buat la open house jadi ko kitaorang ni semua, kitaorg pun bole dtg melantak..

tu je caranya, hiks!