Monday, October 6, 2008

Hari Yang Malang.....

Tanggal 5hb 10 2008 sememangnye malang buat aku n wife..........malam 4hb aku bergerak dari penang ke seremban..mulanye berjalan lancar tapi sampai di bukit merah jalan bergerak perlahan..berjam2 aku sangkut dalam jem..hampir 3jam,kaki da nak retak..selepas sg perak baru ok jlan.aku pun x tau awat la le jem...bila dihitungkan dari penang ke seremban hampir 10jam..le merangkak beb..aku sampai rumah dalam 5.30pagi,wife aku laju je nak masuk rumah..bila da masuk parking,aku pun nak tutup la pagar rumah..wife aku berlari kat aku dan cakap [RUMAH MASUK PENCURI].....................................tak dapat nak bayangkan apa yang terjadi..masuk rumah je da terkedu,berselerak rumah..paling ngalat tv kesayangan aku jenis LCD TOSHIBA 42inci...memang barua betul pencuri tu..duit syiling tabung aku dalam 3ratus pun dikebas barua tu..aku tepn polisdorang dtg amik laporan...pagi tu aku x le nak tido,nak tido teringat apa yg jadi...da la duit abis masa raya,balik umah masalah lagi...barua tu masuk kot pintu belakang,dia kopak pintu grill ngan cermin sekali...sekarang ni x tau nak wat apa2 lagi.nasib baik adik beradik nak tolong sikit..kepada barua yang merompak tu aku sumpah jadi sesumpah dan sebagainya....

8 comments:

Moderator SSI said...

Bawak bertenang Syed.

makhluk ijau said...

wa bersimpati kat lu..

.:chEyaNtie:. said...

speechless..

insyaallah..aku percaye,ada hikmahnye..

bastard united said...

banyak bersabor bro...

Taiko Pengakap 16JB said...

Mcm tu jugak la perasaan aku mase kene rompak...tapi aku pisau kat leher...yang pasti cilanat2 tu akan di bakar kelak...jahanam punye manusia...

Anonymous said...

Kau pasang je periuk api kat umah kau tu. Biar hilang sebelah kaki diorang yang mcm musibat tu

anggunansakti said...

sabar beb, dugaan Tuhan tu...

Aireen Osman said...

uishhh ko...jahanam punya manusia plak..salah tu..jahanam punya perampok....memang lakhanat lapan puluh lapan..sabar beb..sabar...btol kata yanti..ada hikmahnye tu...pasti