Wednesday, October 22, 2008

Reunion'08: First Meeting



Meeting akan diadakan untuk membincangkan perkara-perkara yang perlu dalam penganjuran Reunion'08 yang akan direalisasikan pada bulan December ini, insyaAllah.. meeting ini juga akan menjurus mengenai lokasi, tarikh, penyertaan, perlantikan jawatankuasa dan sebagainya.

Tarikh: MALAM NI, KHAMIS, 23 OCTOBER 2008
Masa: 9.00 malam
Tempat: Restoran haritu, KL Sentral

Semua yang berada di KL diharap akan dapat menghadirkan diri pada Jumaat ini.. tak perlu lah disebut nama, sendiri mau ingat.

InsyaAllah, kita sama-sama berharap penganjuran yang julung-julung kali ini akan menjadi kenyataan dan komitmen daripada rakan-rakan semua adalah ditagih sepenuhnya.


15 comments:

makhluk ijau said...

insyallah.. kalau sempat.. since wa nak balik jb that nite..

Anonymous said...

mintak mahap, aku balik kampung oghang ghumah aku.

Moderator SSI said...

takpe.. wa paham, haritu lu ada ckp deepavali lu nk blk perlis.. tp port reunion wa nk lu bg komitmen sikit la eh..

Aireen Osman said...

alamak beb ko nak balik jb gak mlm tu? drive ke ape? aku ponnnnn ko pegi ke? moderator sound dah tu...bagi commitment sket...beb..."commitment drpd rakan2 semua adalah ditagih sepenuhnya" zasssssss statement mantap tu beb

Moderator SSI said...

airene suryana arbai, drop la kejap sblm blk jb nt..

*yellow volks* said...

eh? jap aku sowg yg pasan 24 nov jumaat nie ker or 24 dec ari rabu? bley x kompomkan ngan aku yg dh kompius nie?

*yellow volks* said...

ops 24 oct eh?

Moderator SSI said...

cayalah liza! ni mesti minum brands..

*yellow volks* said...

naper? xpercaye ke? hehe

makhluk ijau said...

liza.. jgn minum bnyk sgt.. xelok..

*yellow volks* said...

baik. aku janji xminum bebyk lg. hehehe

Aireen Osman said...

hahahaha tu la aku pon rasa minum brands huh...kudin..ko suka la wrongly spell nama aku yg sedap tu tau...dah aku katakan namaku aireen..nak jugak spell airene huh

makhluk ijau said...

ala.. dia nak manje2 skek pun xleh.. kasik chan la..

*yellow volks* said...

geng, kalu mlm nie aku xdpt nk join kot. short notice la en moderator nie. ishh( smbl membuat angkat kenin cm jiana jen)

anggunansakti said...

ampun maap x dpt pegi. iskk...sorry la ek. komitmen kerja yg tdk dpt dielakkan