Friday, October 10, 2008

where ppl?

wahhh lepas raya je semua terus jadi sepi ehhh apsal? mana semua hilang? nak kata balik kampung...semua dah neik keje...emmm so guys...hows ya raya celebration?hahaha berbalik pada issue yang di propose oleh cik jass kita...nak buat reunion....beb...buat kat mana....cepat la...suggestion plsssss...patutnye soklan ni...cik moderator kita yang tanya...huh tak menjalankan tugas...emmm ok my suggestion? buat kat tengah2 ye lah...half of us ada dkt kl..and another half ada dekat jb...so yg mcm 10% kat utara ke...1% kat pantai timur and all that ke...ha kene la ikot yang majority hahahahahaha emmmm cadangan lokasi? emmm bagus kalau dekat pd or maybe melaka la kot...dah nama pon nak tengah2 kan..so itu lah cadangan saya...so rakan2...cpat bagi cadangan lagik...

16 comments:

*yellow volks* said...

aku msh di sini.. huhu.. anyway mrs othman owg bz kije la.. mmgler xsmpt nk berchatting2.

Anonymous said...

Aku sokong kalau buat kat pd, apa kata korang buat reunion + family day skali. buat weekendlah. Camp fire skali. amacam?

mamaDhea said...

halu...

sya one of SSIJB '98 members.. dlu kelas AKMT.. form 4 masuk Sains 1 kejap.. pastu blah masuk teknik perd.. :)

came to know this blog from yanti.. huhuhu.. tak sangka ade blog nih...

Anonymous said...

klu ikut aku senang je..buat kat jb..sbb aku kt jb...selfish kan aku...

makhluk ijau said...

mamadhea nie bdk teknik perd ker.??
saper ek.?? kenal aku x.?? hehe..

anyway.. about reunion nie.. aku suggest la.. xyah kite buat style formal2 nie.. bosan.. lain la kalau kite nie ader society n confirm ramai yg leh dtg.. so, why not kalau kite buat style bercuti.. like syukur cakap.. kat pd.. buat bbq.. lepak2.. mkn2.. sembang2.. xder la smpi family day.. hehe.. coz.. bile korang terikat ngan schedule.. korang akan rasa xcukup masa & boring.. kalau gi kursus leh ar.. nak best lagi.. sembang smpi tertido kat tepi pantai.. hehe.. just suggestion.. da..

Aireen Osman said...

ha itu la yg aku maksudkan..bukan la nak suruh buat tentative program pon...emmm tak bende tu kene ada kot..tapi tak payah formal2 la...best gak tu borak tepi pantai sampai tertido..ha ah yg bujang boleh la...bih yg dah kawen...tak mcm kene jerit plak ngan wife or husband memasing...hahahaha......best best..uishhh ikeen jb sokmo..ehh bukan lupa tempat tanah tumpah darahku..masalahnye...takot ramai yg tak boleh nak commit

makhluk ijau said...
This comment has been removed by the author.
makhluk ijau said...

aper kata kalau ko yg uruskan mende nie aireen.. since ko dikenali ramai.. lain la aku.. sekolah pun x abis.. low profile laks tue.. mesti ader yg xkenal..

bastard united said...

makhuk ijau - sapa ko eh?

makhluk ijau said...

aku ialah aku la..

Anonymous said...

Korang nak buat kat mana ni?

Aireen Osman said...

eh beb...aku ke yg kene arrange...ha tu moderator tu bagi dia keje sket...aku dikenali ramai? dia lagi la ada contact num, email semua ahli...semua ahli punye contact details dia ada...ha dah bagi moderator keje...ha prepare takmo la last minute..kene arrange benda ni awal2 so that dapat la ngumpul duitnye weiiii tak best la p holiday pecah tabung kan heeeee....emm ok en. moderator kan..dia takde nak bagi comment langsung tau..aku rasa dia kenyang sangat makan kuih raya tau

anggunansakti said...

soalan pertama: siapakah mamadhea ni? kalo kelas AKMT tu kelas aku tu. tp aku xder la mase tu becite2 nak jadik Saintis, sbb tu x masok kelas Sains. ni kene amik gambor besame lg ni nampak gayernyer. dah ader wan sidek the 2nd. huhuhu... pasal aktiviti santai b'same rakan2, aku ok je. Memane pun bole asalkan date tu x same dgn deadline & event aku la. hehehe...

bastard united said...

come on guys, this is a group effort, tak buleh nak harapkan satu org organize...

tell you what - kita jumpa nanti and diskusi the matter. Lets be fair and try to help each other to make it successful, cool?

Anonymous said...

Mula-mula cari port dulu, plan nak buat kat mana. Pastu masa dah time, tarikh (ari Sabtulah, leh bangun lewat ahad tu) then aktiviti lain (ikut koranglah nak buat apa). Mcm Mana?

makhluk ijau said...

tapi jass.. we need sorang utk jdk kapla or pengarah project.. idea of course will come from us or that kapla.. n that pengarah la yg kene agihkan assigment utk kite buat.. (chayok2.. mari bekerja.)

bukannye who organise.. dia kene buat sorang.. yg lain ddk gumah tgk astro smbl mkn anggur atas katil.. bnyk cantek.. (udah2 la memboroikan perut tue..)

n of course kapla tue yg kene berpengaruh.. (jgn guen politik wang.. x elok.. hehe..) n seriously, selagi xder kapla tue.. selagi tue event x jdk.. n confirm idea mencurah2 dari korang.. tpi xder sape yg collect pun..

*organise = kapla n konco2nye.. (kroni pun xpe..)
*sory guys aku bnyk cakap na.. hehe.. since nie semua base pengalamn aku organise utk sek teknik aku baru2 nie..