Tuesday, October 7, 2008

MMSL @ Osman, Larkin Perdana. Walaupun Anggun tutup, ini tidak bermakna Osman menjadi port rasmi, telur separuh masak aku pun tak sampai-sampai.

Nk lpk minum x dgn wa mlm ni?? Lwt sket la kt anggun, tp wa x paksa sbb wa tau lu org keje esok, dlm islam pn tiada paksaan.. (texted)


Nazib baru lps balik futsal katanye, Hazril dah macam Roy Azman dh aku tgk!


Homaidi still maintain coolness, gua? cuti smpai 13hb, tapiiii..


Mohd Norahman Shah Mohd Salleh telah dijadikan penanda aras bagi bapa2 muda yg boleh ajak lepak minum sampai tgh malam, sapa nk beat silakan ye..



Sesi kali ni dgn besar hati menerima ahli MMSL baru;
Hasnor Hakim Hussien (Remy/ Mansor)


Mansor (mlm ni x berniaga) bersama sahabatnya..

3 comments:

Taiko Pengakap 16JB said...

Lepas nie port osman larkin perdana di'ban' dari menjadi lokasi perjumpaan...kepak ayam potong aku pun tak sampai malam tu....dah aku mkn char kuew teow jek...upset la...tapi teh tarik dia bleh jadi sedap plak...maybe because of en khai open table kot....your generosity would never be forgotten...buat la selalu ekkkkk

outkhai said...

baiklah man!

lps wa wa, lepas wa wa lagi, xpe wa tgkkan je lu org ni.. kompol siap2..

nazib said...

bukan selalu ponn...ahaks..