Wednesday, September 3, 2008

Jom BPSB!

Korang ni betul la, semangat bulan Ramadhan tu patut ditekankan pada peri-pentingnya penghayatan dan pengukuhan iman, bukan pada perlakuan nafsu serakah..

ecehhh.. :p

ok ok.. bab2 buka puasa ramai2 ni sbnarnya bg aku dh habis musim sbb..

mana nk meredah jam lepas kerja,
mana nk cari jalan,
mana nk order,
mana nk tunggu makanan,
mana nk baca doa buka puasa,
mana nk solat maghrib,
mana nk terawikh.. dan sebagainya lah..


jadi, aku cadangkan kita buat;

"Buka Puasa Selepas Berbuka (BPSB)" yay!!



concept dia senang je, katakan buka dalam 7.30pm la, kita akan BPSB satu jam selepas yaitu pada 8.30pm, so takdela rushing sangat, dh makan sikit, solat maghrib then dlm 8.15pm tu dh cara la tgu kat sana..
aku taknak janji 8.30pm datang 11.30pm, apa kejadahnya semua ini??

cadangannya seperti di bawah..

Tarikh: Ahad, 7 September 2008
Venue: Syed Bistro, Kelana Jaya
Masa: 8.30pm


tetapi!! ingin ditegaskan disini..
yg nk join tu kena ramai laa, kalau setakat 5-6 kerat baik x payahle yob! so pada sesiapa yang nk join sila confirm kan kedatangan Encik/Cik/Tuan/Puan di dalam Message Box..

ni hah, nama yang kena datang aku dah kasi up, jgn buat2 derk je.. yg dh kawin tu bwklah husband or wife skali, yg belom tu bawaklah pasangan kalian.. yang lain2 tu yang nk join sila datang, jgn malu2, boleh call Jas atau saye eh..

Jas (jas aku letak no.1 tu beb), Shiz, Farhan, Aireen, Syed Atan, Eddy, Sam, Syukor, Siti Salwana, Dilla, Maliah, Nana, Liza

jadi, kalau korang ada cadangan atau bantahan sila kemukakan dengan pantas dan jitu! masa dh time ni.



CONFIRMATION UPDATE!

1) Syukor, Wifey & Soldiers
2) Khai

3) Aireen & Hubby
4) Dilla
5) Nana
6) Maliah

7) Jas
8) Syed Atan & Wife (tbc)
9) Farhan & Wife (tbc)



13 comments:

Anonymous said...

Soorry Beb, gua takde lah..mintak maaf bebanyak..simpan makanan untuk aku..

$@m said...

weh kudin... sorilah beb.. aku dah balik terengganu beb... aku memang terhingin sangat nak join bende2 mcm ni beb, tapi keadaan tak mengizinkan... aku cadangkan kita buat kat jb pada hari kedua terakhir sebelum raya dimana kesemua rakan-rakan kita dah balik kampung masa tu... amacam?

Aireen Osman said...

ko jangan macam2 la sam...ko nak tambah kesedihan aku lagi kan..aku tahun ni mana raya balik jb..aku balik klantannnnnnnnnnnnnn hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....ha mesti nak pegi syed bistro tu jugak ke...huhhhh kozer la ko ni kudin...ye la..ye la...kalau takmo rushing2 jam ke ape ke..beik la pegi sahur jek beb

Aireen Osman said...

ye la..put me n my hubby

Anonymous said...

wa pun xsure lagi.. weekend nak kene dahulukan family.. tapi to be confirm later ar..

anggunansakti said...

aku dgn malia. insyaAllah, kalo xder aral melintang & menyerong.

Taiko Pengakap 16JB said...

Menyampah la semua kat kl jek....yang berada jauh di perantauan nie ape cite mcm aku kat jb nie hehehehehe....nazib kite buat BPSB kiter la kat jb nie....

outkhai said...

pelagi bai?? cargas la BPSB at Anggun.. haha!

wan-T said...

KL jauh sgt la...
nanti buat la kt JB plak...

wan-T said...

KL jauh sgt la...
nanti buat la kt JB plak...

wan-T said...

KL jauh sgt la...
nanti buat la kt JB plak...

wan-T said...

KL jauh sgt la...
nanti buat la kt JB plak...

Anonymous said...

Sapa yg kompom esok? ramai tak?