Friday, September 26, 2008

perjumpaan senat yang sudah terjawab

phewww finally..finally terjawab persoalan siapakah wan sidek...hahaha owhhhh dia rupanye...
nana: aku ingat..aku ingat dia ni kadet bomba kan
me: ha ah la..btol la tu
dilla: ehhh aku tak boleh recall lagi la...
nana: eh wan, kau kadet bomba kan
wan: eh bukan la aku kadet polis inspector lagik (insp. kalau tak salah yg aku dgr la)
hahahahahahaha ada la lagi beberapa soalan yg si nana ni tanye kat si wan tu tapi tak payah la aku cite kat sini...so dengan kesempatan itu jugak...aku pon mensnap la gambar budak2 yg datang semalam....termasuk la si nana n dilla yg tak ketinggalan nak jugak bergambar ngan si wan tu.....bahan bukti katanye...so ikeen ko kene percaya sebab dah ada gambar..ni bukan edit2 punye gambar ni...hahahaha


apa jugak la yang si dila cakap tu..aku geram btol ngk anak si shukor ni la..bila ntah anak aku nak kuar

frust mintak nes ice dpt nes tarik...gelabang la abang air tu

itu dia man of the nite...mr wan sidek..

korang mmg mcm buat iklan colgate

the evidence


9 comments:

bastard united said...

it was great meeting ya'all. Have a great hari raya and drive safe..

$@m said...

aisey... xdapat nak join plak benda2 penting macam ni... sori la geng... aku ada press conf la masa tu (refer pic no4 live on tv)

anggunansakti said...

idop wan sidek! hahaha...

anggunansakti said...

idop wan sidek! hahaha...

♥ SuGuS ♥ said...

fuyohh.. mcm artis wan sidek mlm tu.. nana berebut2 tu nak snap2 ngan dia.. haha..

Aireen Osman said...

hahaha ikeen terus senyap tak terkata bila kita dah bagik bukti

makhluk ijau said...

kalau berkata2.. bukan senyap namenye.. hehe..

Aireen Osman said...

chehhh nak jadik cikgu zaleha la pulekkkk

anggunansakti said...

harus la cik dil. sampai penin buah pinggang aku pikir siapekah gerangannyer makhluk yg bername wan sidek kuali tu, mestila kene siap dgn bukti yg kukuh bahawe aku telah bertentang mate dgnnnyer. hahaha...