Tuesday, September 23, 2008

Last call! BPSB @ KL Sentral!

Sila refer pada Poll: Buat kat KL (56%), Buat kat JB (39%)..

Ni nama dah naik, pandai2 lah eh
Jas, Shiz, A'an, Kudin, Aireen, Dilla, Nana, Maliah, Pitt, Wana, Eddy, Liza, Shukor.. dan Special Appearance by Wan Sidek!


Tarikh: Khamis ni (25/9/08)
Masa: 7.30pm - 10.00pm

so kali ni buat kt KL, tengah2, senang, kalau taknak drive bole naik LRT, dah sampai sana call Jas, dia bole pick up, hehe.. location map spt di bawah:











jadi, InsyaAllah kita ramai2 berjumpa di sana mengambil berkat sebelum tibanya Syawal.. haa Shiz! bawak popiah tu, kalau tak lu kene banned dgn wa..

6 comments:

anggunansakti said...

adoi...kenape la buat time2 sesak nak deadline ni. buat la ari jumaat joy. emm...insyaAllah, kalo xder aral melintang & menyerong aku dtg la ek.

anggunansakti said...

ohh...lupe plak. wan sidek kuali tu confirm ker ader? yes yes coconut je kang.

makhluk ijau said...

huit.. aku baru perasan.. apersal laks port aku mase mude2.. kalau betul2 nak lepak port aku.. dtg ampng la.. baru leh cite..

*yellow volks* said...

eh? naper aku cm bley luper wan sidek nie yg ner satu erk?

Aireen Osman said...

liza....ha tu la aku aritu dah suggestkan kat bebudak...pasni setiap perjumpaan mmg kene bawak majalah skolah..so senang nak recognize

makhluk ijau said...

ader ke majalah sek.? sekolah teknik perdagangan aku ader la.. hehee..