Friday, September 19, 2008

Kerja @ Keje

Lepas aku abis blajo kat Uitm aku trus dpt keje kat sini (Sremban). Aku baru bgn tido pg tu tetiba bos lama aku call tanya samaade aku berminat keje kat tempat dia. Aku yg sememangnya pengusaha anggur terhormat masa tu (penganggur), ( syok jugak makan tido je keje aku) kompom lah dgn bos lama aku next week aku dtg interview.

Berbekalkan cepai kesayangan aku dan member-member aku, kitorang bertolak dari JB pkl 10 mlm dan sampai soromban pkl 3 pagi. Dahlah ujan, sejuk pulak tu.
Aku lepak kat plaza tol sampai pagi (sementara tggu pkl 8 nak interview) nyamuk punyalah banyak, ubat nyamuk x bawak guna rokok je, mana boleh tahan. 2 kotak malboro 20 soft pek abis mlm tu. Nak merayap x tau nak g mana.

Tgh melepak, tetiba...

3 comments:

Anonymous said...

jeng...jeng.,...jeng...

nazib said...

cm pengalaman tamar jalis dgn atuknye je...

outkhai said...

tamar jalis wak luuu! haha..