Wednesday, January 7, 2009

come together

and the boycott starts today fellas.

12 comments:

Qaseh Iman said...

boikot semua!!!ISRAEL memang JAHANAM!!

PutRi said...

sokong...boikot ISRAEL!!!!...

wan-T said...

boikot....boikot jgk....tp pernah ke korang fikir...mcm mana dgn nasib pekerja2 islam yg bekerja kt company yg korang nk boikot ni?????....especially kt malaysia nie......

ha_si_na said...

saya juga menyokong...!!!!!!!!!!!!!

anggunansakti said...

aku sbenarnyer x setuju sgt pasal isu boikot-memboikot ni, sbbnyer x mendtgkan effect sgt pun kat israel ataupun palestine sendiri. dr dulu lg dah kecoh pasal nak boikot brg2 Israel ni, tp x jugak direalisasikan. sbbnyer akan mendtgkan effect pd negare kite jugak. lgpun, kalo stakat boikot brg bole ker menyelamatkan nyawe org2 palestine tu? kesimpulannyer, semua pemimpin2 besar negare-negare kat dunia ni cume bole bersenjatekan air liur je lah. itu pun dr jauh. nak suruh boikot ni pun sbb nak menampakkan yg at least diorg ader buat something la walaupun tindakan yg ala2 memondan je. kot2 nak jumper sendiri dgn kepale US xpun kepale Israel tu pun, ntah tgu sume org kat Palestine dah mati kot. Ntah haper-haperlah...

zaki said...

Bedoa jelah yang paling senang kite bole buat untuk bantu...paling kuat sembahyang hajat. Selamat beramal!

Aireen Osman said...

susah beb..banyak brand yg di listed kan ni..aku pakai...huh..owh god gap one of it...

Anonymous said...

i`m agree wif anggun...
wat pe dok nk boikot2 tu..nothing!!
useless!!xde efek apa2 pun....bkn aku xsupport but wif the other way la...aku cme hrp kn tuhan bg aku pOwer SPIDERMAN+SUPERMAN+FANTASTIC 4 TEAM..so aku nk ke sn aku nk stop kn tu smua..kesian beb...
klu nk gi skg mmg aku la yg kojol kt sn..
hehehehe...

$@m said...

dalm satu sudut
boikot barangan amerika akan membuatkan ekonomi amerika jatuh dan menyebabkan amerika tidak dapat mengawal dunia seperti sekarang
dalam sudut lain pulak
ekonomi kita juga akan jatuh dimana dagangan 2 hala akan terjejas dan ramai pekerja akan diberhentikan dan tahap pengangguran akan meningkat menyebabkan peningkatan kadar jenayah didalam negeri
apa yang disarankan oleh 'hero' aku, tun dr.m ialah memboikot matawang amerika dimana akan adanya lambakkan matawang amerika yang menyebabkan nilai matawang mereka akan jatuh sebagaimana yang dilakukan oleh spekulasi matawang dunia 'george soros' pada masa kemelesetan ekonomi asia tenggara 1997/1998
Kita xda fab man mcm soros yang boleh mengawal matawang dunia, so kita kenalah bersatu padu dengan negara lain terutamanya oic dimana kita adalah pengerusinya dalam memboikot matawang amerika
Sekiranya ekonomi amerika jatuh, barulah dia takda duit nak support senjata israel.

Anonymous said...

apa ko cite ni sam..org cite psl israel..bukan matawang amerika...aaaddduhhhhhhh!!!!

$@m said...

bila amerika takda maka takdalah israel..

wan-T said...

ko 2 org ni mcm israel dgn amerika jek????!!!!!