Tuesday, January 20, 2009

SSIJB'98 Reunion: Kita. Semua. Rasa.

Ahmad Dhani melirik dalam susunan lagunya;

Hidup ini punya
Sejuta warna
Tak hanya hitam putih
Begitu adanya.


Warna persahabatan kita punyai jiwa. Jiwa yang menjadikan persahabatan kita semua hidup, hidup untuk merasai, hidup untuk yang terbaik.

Ya udah. Mungkin kepada yang tidak rasa, apalah sangat Reunion kali ini untuk digebangkan. 2 hari semalam apalah sangat untuk diceritakan. Port Dickson apalah sangat untuk dibanggakan.

Tetapi kepada yang rasa; Jass, Shiz, Aan dan isteri; Azea, Aireen, Dilla, Putri, Ikeen, Nana dan suami; Fendy, Sumi, Sam, Azah, Apek dan isteri, Wan Toyol dan isteri, Mansor dan isteri, Odeng dan isteri, Jamil dan isteri, Atan dan isteri, Kudin serta Sham, ia sangat mendalam. Memang tidak ditunjukkan secara terang, tetapi emosinya di dalam itu tetap ada, tetap wujud.

Kepada semua yang komited hadir dan yang ringan membantu, terima kasih.

Kepada Aan dan Azea, kebetulan Ahmad Dhani tidak henti lagi melirik lagunya;

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi, biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik-baik saja.



----------


Bertolak ke PD..



Lunch time..



Acara petang di pantai..



Acara petang di pantai (Beach Soccer)..



Acara petang di pantai (Belon Acah I)..



Acara BBQ & Karaoke night..



Acara pagi di pantai (Breakfast)..




Acara pagi di pantai (Banana Boat)..



Lunch at Seafood Restaurant dan balik..



---------

Click to the link below to download all the photos. TQ!

- SSIJB'98 Reunion: Part 1

- SSIJB'98 Reunion: Part 2

24 comments:

Anonymous said...

huhuhuhuhuhuhu.......
iissshhhh..iissshhhh..iisshhhh..

Cgrate to u all....huhuhuhu...

Aireen Osman said...

alamak....cam nak pegi lagi this week hahahaha

ShizKassim said...

sayukkkkkk to your alll...
luv u guys n girlss... next year pasti lagi hebat...

*yellow volks* said...

murning!! aku yg br mendarat dr sarawak!! arrgghh!!! beshnyer kowg gie saner.. bodo btul kan co aku hntr aku g s'wal last week.. sob..sob.. to all the committee, congrats and tq 4 the effort. would love 2 join u ol next time!!!

wan-T said...

kudin...wa baru perasan lu asyik jatuh dekat dgn wife apek jek????...

ShizKassim said...

BAHAYA...BAHAYA....

Aireen Osman said...

ha ah lah...aku pon perasan jugak...but since si osnie dah bersuara...so ramai la yang menyokongnye pula

Aireen Osman said...

ha ah lah...aku pon perasan jugak...but since si osnie dah bersuara...so ramai la yang menyokongnye pula

ShizKassim said...

berapa kali mau cakap laa... itu maknanye...herion tolon heroo...

anggunansakti said...

X baik bersangke buruk rakan2 segabanan ku. ksian kat kamu kan kudin kan...baik kamu pindah uganda kudin. kang apek kerat kamu 18 bg jaws kat telok kemang tu mkn. erkk! ader ker jaws kat sane tu?
p/s: mcm mane kalo nak copy pic kiter tu? bole burnkan kat cd ker beb? ker, kene byr 8 juta jgk kat syam?

ShizKassim said...

Takpe..anggun sakti..ko teka jee ciri SHam... ko akan dapat CD free satu, Airine tolon bayar kan...

outkhai said...

siot arrr.. ko x tau mcmna aku cemas bila life jacket terbukak masa kt tgh2 laut tu?? bini apek la yg menjadi penyelamat ko tau!

anggunansakti said...

hahaha... mcm sedih plak tgk pix ni sumer. hope u guys can make it for our next reunion. maner2 yg xder mase kat pd pun sgt
dialu-alukan...

shiz: mcm tu aku kene mengenali hati budi encik syam dgn lebih rapatlah.

erkk! suamiku memberi jelingan terkaman sang helang. bahaye!

Taiko Pengakap 16JB said...

perghh jeles tahap dewa nie...aku ade kat PD tapi aku tak ade bersama korg jek....mase balik bus lalu depan umah banglo tu...sedih jek...aku nak kuar malam tapi apekan daya kursus gaban ku abis pukul 12.00 mlm...cair dah otak aku tapi nasib baik tak meleleh kat telinga...thanks to wan sebab nak amik aku kat glory tapi aku pun paham ko penat aku pun penat....

ShizKassim said...

next time behbeyy

wan-T said...

wa saje jek kudin...wa tau mse lu jatuh laut tu lu dh d 'persimpangan' hahaha.....

Aireen Osman said...

hahahhaha sekurang2nye aku reti la nak berenang cuma tak reti nak neik atas boat tu balik jek..bukan tak reti.....berat nak neik...berat air beb..hahah aku tak berat..aku ringan jek

PutRi said...

camne tak berat nak naik aireen ko asyik ketawa jer mmg la susah dorang nak tarik ko atas boat...

p/s : i like the picture...gorgeous!!! burnkan kt cd utk aku skali bole...

ShizKassim said...

Ko MEMANG RINGAN AIREEN...

ShizKassim said...

DIN, JAS, AAN..bila nyee nak main Paint Ball...

makhluk ijau said...

yup.. korang semua mmg gembira.. tapi.. aku je yg kurang gembira.. dari arie jumaat smpi la sekarang...

$@m said...

gua nampak kudin masa bpaut kat bini apek, mcm jack titanic, tp jack slamatkan heroin, ni jack yg bpaut kat heroin, lu apecrite jack?

wan-T said...

jack ni lain skit.....gigi terkeluar....hahaha........

P/S: don't take ur heart kudin....just kidding.....

anggunansakti said...

masalah negare btol la. aku x bole load gambor2 ni sume. biler load je then nak bukak file damage. aper kes? help...help...