Monday, January 5, 2009

PD: Revisited.



gambo pantai takmo tunjuk dulu.

20 comments:

Aireen Osman said...

aku dah lalu dah depan rumah tu last 2 wks kot

Anonymous said...

wei...aku nk tya psl school nite utk mlm tu la...kna pki btl2 bju sekolah ke apa ke?atau pki apa2 bju yg npk mcm bdk skolah?xkira mn2 sekolah pun....bg details skit la...

Moderator SSI said...

kaloi:
concept sekolah, tak kira baju sekolah apa janji yg berkatan dengan sekolah..

ko-ko pun boleh apa?

makhluk ijau said...

ko-k la.. bukan ko-ko.. dah mcm koko jeli la pulak..

Azealea Dz said...

wei mr.moderator..apsal suke lentok2 sama laki gua? (nada jeles meles)

zaki said...

menarik....bole join lps ni!

Anonymous said...

Azea: jgn jeles...tp diorg ni mmg slalu mngambil ksmpatan bila ada ms yg terluang.....

din:bwk2 taubat la wei...

aan:bila nk brubah??jgn ikut kn sgt perasaan...

hehehehe...

c u when i c u...

ShizKassim said...

Zakii, ko kena join reunion nie..pembayaran bole htnaya kudin

$@m said...

takut tak selesalah pakai baju sekolah, kang polis raid budak sekolah anjur parti liar amacam?

makhluk ijau said...

kalau mcm tue.. kite berimejkan bdk sekolah menengah agama la.. yg laki kene pakai songkok.. pompuan pakai tudung labuh.. ok x.?? mesti polis x kecoh punye..

Anonymous said...

jgn!!!!nnti media plak yg kecoh kata ada parti liar yg dianjurkan oleh parti PAS.....dh nk dkt pilihanraya ni..jgn main2....nnti diorg kata ada yg sabotaj PAS plak..

$@m said...

so gua cadangkan kite buat konsep hawaii... baru beast, beach style... ble tgk awek pakai skirt daun rambu ramba sambil lelaki memakai topi nenas ala madagascar...

makhluk ijau said...

dah biasa la.. xsyok.. dah2.. keputusan muktamad.. "pakaian sekolah.." polis dtg kacau.. sam la jawab.. abis citer.. xpun.. surh jas jwab.. huahua.

Anonymous said...

ok..klu xnk polis kcu,kita pki bju polis...sng cite..klu polis dtg kita invite diorg skali join de club...amcm?cntk x???

wan-T said...

lu org ni lebeyyy la.....pakai la ape yg nk d pakai....jgn bogel sudah!!!!!!

makhluk ijau said...

bogel pun ok gaks.. so leh kite tau perut sape paling boroi.. huhahaua...

bastard united said...

theme party guys...it makes it more interesting...
at least, kita kalangan kenkawan so tak yah nak memalu...

aku akan berpakaian skolah time malam tu...so hope, semua pun bule wat gaks, its gonna be fun aite...

anggunansakti said...

rasenyer ader lagi baju badan sehat otak cerdas aku tu. kalo ader aku sarung la dgn sluar trek ek. Kasut paichii ader jual lg ker skarang? huhuhu...

bastard united said...

kasut tidak apa kot....pakai selipar pun bule...its all good...

$@m said...

apehal gua plak kena jawab? gua tak stadi lagi beb lu nak suruh jawab... kalau macam tu kite kena buat stadi group kat hutan bandar dulu bagi menjawab semua soalan yang bakal diajukan, lepas tu kita pukul macha kat kantin sekolah.. amacam?