Monday, January 19, 2009

we have a great time there...

it was fun...really fun....even 20 orang jek yang datang...but still...we have fun....takda langsung detik yang membosankan.....love banana ride..love karaoke nite...love lompat2 tengah malam...love main belon acah...love teka nama siapa...love gossippssss (whoppsss heee)and..above of all these....love semua bendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......semua setuju if said we missed that moment...that second kan....cos...semua yang diusahakan dirancangkan sangat berbaloi.....again...sangat berbaloi....thanx to kudin jugak yang bersusah payah to make all this happened...thanxx thanxxxx and million thanxx.....

24 comments:

outkhai said...

i DONT deserve the applause, all of us the committee working as a team; Jass, Shiz, Aan, Dilla, Ireen, Sumi and Sam has delivered the spirit and hardship.. especially Aan, hes been put his heart to this reunion stuffs since day one.. looking at his 'condition' the other day, i am so touched by his presence..

kalau inilah dugaannya Tuhan nak menguji persahabatan kita semua, i personally believe that hes a good example.. he deserves more applause than us.

anggunansakti said...

iskk...terharu skali & sgt rindu saat itu. Ikeen juga sgt hebat krn mendrive 'seorg diri' pegi & balik all the way from jb utk menunjukkan dia sgt komited. lg hebat sbb dia sampai jb dulu dr aku yg menuju ke shah alam ni. hahaha...ikeen, kamu bwk 220 km sejam ker? ;p. Tp rasenyer semua org dah cube yg terbaik utk jadikan impian 1 kenyataan & kenangan yg terindah...

Aireen Osman said...

sangat touching dengan kata2 kudin tu...mmg kalau nak bayangkan condition si aan ngan azea tu kan...sangat touching...

♥ SuGuS ♥ said...

Mish those moments, a lotsss! Aku tau, korang pun sure rasa yg sama. Sgt2 fun and besh.. hopefully ada the next one.. nak lagi!! :)

Actually, aku dah rs sedih masa kita salam2 time nak balik kat seafood tu, tapi control beb. Hehe. Bukan selalu dapat tugeder2 camtu kan.

Yep, everyone sgt happening and supportive and 'complete' each other. Our love towards this friendship is soooo valuable! Tiada galang gantinya.. hopefully it's forever. Amin.

Thanx to all, sbb make it happened!

bastard united said...

thanks to everyone for coming and making it successful.

FYI, A'an and azea are still not feeling well. Suspect dengue. I will keep y'all updated on the developments.


p/s : kudin, aku perlukan tissue setelah membaca hujah mu...ur bring out the feminin side of me...

bastard united said...
This comment has been removed by the author.
anggunansakti said...

erkk...denggi. sungguh membahayekan kesihatan. jass make sure kamu update kami2 ni.

ShizKassim said...

Boring2 jom kte main banana bot... sapa setuju... !!!

Anonymous said...

betul kata2 en. kudin tu...tepukan gemuruh untuk sume komiti...anda semua sungguh berdedikasi...

nan..sungguh hebat kan aku kerana telah berjaya sampai ke rumah dulu dari ko yg tinggal kat shah alam tu..syabas bhetti untuk diri aku...(sbnrnye ngantuk gile..tu yg pecut tross)

dill..wa pun sedih gile beb time salam tu..tapi control...

jass...nnt jangan lupa hapdate kitowang pasal a'an and azea..hope diorang get well soon...

lastly...hope bleh get together lg next time..sungguh enjoy...

Anonymous said...

1st - sori sgt2 pd organizer n all frenzs psl aku xdpt dtg last2 minit(even dh byr)psl ada fmly prob..

2nd - aku jeles korg npk happening mlm tu...din,aan organize la lg psl nk kumpul2 rmi ni...kali ni aku hrp sgt dpt dtg..

3rd - aan n wife kna deggi?oh god,pls check btl2..bahaya...

last - for those yg xknl aku dlm komen ni..aku sharizal shafie aka kaloi aka ijal..insyallah bila aku ada ksmpatan aku posted my fmly dlm blog ni utk korg...those yg nk tya kabar aku or berita email kt xora_riezshie@yahoo.com..sori aku xdpt dtg reunion tu..hope ada lagi..chow...

ShizKassim said...

JAS, AAN, KUDIN... what your comment 4 next reunion...!!!!

$@m said...

fuih... aku lagi terharu... aku bukan buat ape pun untuk menjayakan program ni.... tapi kudin sebut gak nama aku...

Kudin - world... perfect
jass - syabas mera bete.. mmmuahh..
a'an - tak terkata commitment, tag sekolah tak ilang lagi
shiz - gua caya lu, lu memang superb, abis lapik bonet kete lu
sumi - takut air masin...
fendi - blur, kalis cagu
apek - lunch kat damansara, 660 boleh potong bas tak?
sham(photographer) - tangan gatal, sporting gile ble join galah acah
nana - kita menang galah acah 2x
azea - baju sek n salad lu superb. gua sedih tengok lu ngan a'an tapi luorang memang gerek gile...
ikeen - tangan panjang gile, tak lepas gua masa galah acah.
dilla - tak suka vanila konon...
irene - gua telan air laut sebab nak naikkan dia atas banana boat..
putri - shiz kenangan manis... haha
wan toyol & family - lu memang besh... sempat tengok juara lagu tak?
jamil & Family - thanks a lot
mansor & Family - bontot sexy beb. jas geram
oden & Family - tq very much
atan & Family - amy search
Sjn perus and Insp Saiful yang datang menjenguk kawasan.

Korang semua memang best sebab sudi datang...

Yang tak dapat datang tapi telepon pun best gak sebab korang masih ingat kat reunion kita...

Yang tak datang n tak telepon tapi tau, korang pun best gak sebab korang masih lagi Family SSIJB98 and macamanapun air cuba dicincang, memang takkan putus..

Yang tak tau takle wat ape sebab lost contact....

lastly, gua n tunang gua mengucapkan bilionan terima kasih yang tak terhingga sebab korang dah buat satu lagi kenangan manis dalam idup gua yang gua ble cerita sampai mati....

tq n miss u guys...

$@m said...

ada lagi tak yang gua tak sebut? lupela, ramai sangat yang datang...

n tak lupa juga pada brader yang jaga karaoke tu... lu memang bes sebab gua dah sampai ilang suara sebab lu... abis lagu gua mintak semua lu bukak... so gua terpaksa nyanyila... luorang jangan marah plak gua nyanyi banyak lagu....

mizmaleya said...

aku sedih entry ni. :(

bastard united said...

a'an and azea are doing great. Apparently, their condition is improving. However, both of them need rest to recover.

Sam : da bank in. line hp wa kena potong.sialan..

Maliah : Ko mmg commited tapi apakan daya. Lumrah idup.

Shiz : This year punya theme "reunited vacation". Aku suggest pulau. Kos agak tinggi but I bet it would be worth it. Discussions would begin soon...

anggunansakti said...

sam: galah acah? galah pjg la joy. belon aca. hahaha... xper, xper, same je. tp mcm lucu plak. ;p

cik mal: jgn sedih cik mal. insyaAllah, kalo xder aral melintang & menyerong kiter akan together-gether meraikan reunion every year lps ni...

PutRi said...

Really missed that moments...enjoy sgt2 dan fun giler..thanx a lotz to our committee krn berjaya merealisasikan this reunion..superb babe!!! :p

Aku pn x kan lupe that moments sampai bile2 dan akan menjadi satu kenangan yg paling indah dlm hidup aku..bole ingat2 kembali (bak kate apek...hehehe)

Jas - setuju next reunion g pulau...
Sam - kenangan manis la sgt.. cehh..siot la shiz.. :p

Miss u all frends.. :)

Aireen Osman said...

tu la....bak kata si apek..."reunion mcm ni bagus boleh mengenang-ngenang kembali"..hahahaha....cam tak caya apek yang cakap...ayat buku abesss...chehhhh sam..telan air laut sebab nak naikkan aku yeeee....ahhhh tak peduli...ape pon aku suka neik menatang tu walaupon ada yang serik nak neik skalik ngan aku hahahahha....ape pon besssttttt...to aan and azea...get well soon..walaupon sakit2...tetap mendendangkan lagu...hahaha...tabik spring la kat korang...dedua flat tapi drive all the way dari kl ke pd....tabik spring lagik..toing..toingg....jass...nangis ke? heeee tapi mmg touching pon ayat si kudin tu heee..shiz..aku setuju sangat lepas ni buat kat pulau...ha plan awal2...so that boleh bayar installment...takpe...bila matta fair? ha masa tu la kita serbu pwtc

Anonymous said...

huhuhuhuh........

ShizKassim said...

Jas, KUDIN, AAN..bila nak meeting untuk tournement bowling kat MElaka nie... tak sabar nie

wan-T said...

4 whatever reason.....hurdle.....misunderstanding.....we still together as a friend....almost 17 years.....that's more important...

ShizKassim said...

I believe in angels....The kind that heaven sends....I am surrounded by angels....But I call them friends.

wan-T said...

tapi wa ttp x puas ati dgn lu sam....mana janji2 mu dulu??????
i'm still waiting 4 ur keropok lekor!!!!!!!!!

$@m said...

Wan... sorilah.. kopok lekor lu gua memang lupa lah... tapi kalu gua balik, gua akan membelikan kopok lekor lu, makan sampai muntah....